Volwaardig reservewiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangeboden een compleet volwaardig reservewiel met moersleutel, krik, sleepoog, piepschuim.
Band is van het merk dunlop. Te gebruiken voor de polo 6r (tsi) of seat ibiza. 70 euro.
Alsmede 2 rubberen matten voor een polo 6r 3 deurs. 20 euro.band1.jpg band2.jpg mat1.jpg
 
Aangeboden een compleet volwaardig reservewiel met moersleutel, krik, sleepoog, piepschuim.
Band is van het merk dunlop. Te gebruiken voor de polo 6r (tsi) of seat ibiza. 70 euro.
Alsmede 2 rubberen matten voor een polo 6r 3 deurs. 20 euro.band1.jpg band2.jpg mat1.jpg
hoe doe je het met de ruimte? krijg je dan ook een ander matje in je dubbele bodem?

en welke regio kom je vandaan?

Groeten Jeroen
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
hoe doe je het met de ruimte? krijg je dan ook een ander matje in je dubbele bodem?

en welke regio kom je vandaan?

Groeten Jeroen
Het reservewiel past gewoon achter in de ruimte (het gat). In het reservewiel komt het piepschuim met krik etc.
Kijk maar op foto's via google. Het reservewiel is geen 80 km. Ik maak wel een foto als ik er aan denk. Ik zit in Tilburg.
 
T lijkt mij ook een gewoon wiel. Vind 185 anders wel erg breed voor een thuis komer. Ik heb er zelf ook 1 maar het past idd perfect je mat ligt op het piepschuim zegmaar. Sluit mooi vlak aan.
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Ik begin nu te twijfelen. Ik heb het piepschuim in het wiel gelegd, maar dat komt wel een cm of 5 hoger boven het wiel uit.
Ik kan het nu niet meer in een polo leggen om te kijken of de mat dan nog vlak ligt. Ik heb nl. geen polo meer.
In het ergste geval zou je een paar cm onder van het schuim af kunnen zagen, maar gezien de reactie van C-J past het wel.
Hierbij het wiel van de andere kant.
 

Bijlagen

  • wiel3.jpg
    wiel3.jpg
    44.8 KB · Weergaven: 13
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!