Vollume lampje rns310 systeem vw polo bluemotion of andere

Geachte dames en heren,

Een vraag. Het viel mij op dat de vollume knop/aan uit knop van mijn RNS310 systeem licht geeft net zoals de andere knopjes, alleen het symbooltje, dus het rondje met het streepje wat naar boven wijst geeft niet licht.

Terwijl als ik twee knoppen naar rechts gaat, dus de ronde knop met het pijltje wat omdraait, dat symbooltje geeft wel licht.

Is het normaal dat het symbooltje van de volume knop / aan uit knop geen licht geeft??

Mvg

DrDeathhand
 
Re: Vollume lampje rns310 systeem vw polo bluemotion of ande

Gewoonjan zei:
ik kan 't me nu even niet meer met zekerheid herinneren, maar volgens mij geeft die bij mij wel licht :oops:

hoi Gewoon jan,

Ik zou het HEEL erg opprijs stellen als jij dit zou kunnen nachecken.

Ik moet binnen kort toch weer naar de garage, dan kan ik dit ook laten fixen.
Het lache is dat het knopje, terminste het randje, circeltje van het knopje wel brand
maar het tekentje in het midden dus niet. Terwijl dat bij de meest rechtse knop
die met het terug pijltje wel brand.

Dus ben echt benieuwd!!
 
Re: Vollume lampje rns310 systeem vw polo bluemotion of ande

[resize=640:nkrou0nn]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-V6BSQJJO.jpg[/resize:nkrou0nn]

brand bij niemand volgens mij dat symbooltje
ook bij mij niet

groeten ger
 
Re: Vollume lampje rns310 systeem vw polo bluemotion of ande

@ DrDeathhand, ik zal een gaatje proberen te vinden, maar hoe 't er nu uit ziet ben ik zeer waarschijnlijk pas volgende week vrijdag weer bij m'n auto :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!