Volkswageninclusief

volgnls mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald.

vw inclusief is iets extra wat vw aanbied, allerlei kortingen . ( iedereen kan zich aanmelden )

en de mobiliteits garantie is iets als je je auto laat controleren bij een vw dealer , hoef je geen anwb of een andere te hebben , dan komt de dealer hem maken . Dit omdat ze erop vertrouwen dat hun monteurs de auto goed kunnen maken en zo je auto er weer een jaar tegen aan kan gaan .

zo begrijp ik het hele verhaal , gr Ginette
 
De mobiliteitsgarantie wordt onder de VW inclusief geschaard. Jij laat het onderhoud door de dealer uitvoeren, zij geven jou als waardering, hun garantie op tedegen uitgevoerd onderhoud, de garantie van mobiliteit.

Net als korting, checks e.d. allemaal onder één noemer: Volkswagen Inclusief.

Althans dit is mijn lezing, (en die van nog een aantal auteurs op dit topic volgens mij ;) :?: )

Anders zie de link naar de site van VW Inclusief elders in dit topic.
 
:? :? :? Maik ken ik. Dacht dat jij Mike heette?!? Maar goed dan zal ik jullie misschien ook wel gezien hebben? Ik had het hondje bij me mer de meet.

Maar goed nu is ie voor mij duidelijk!!!

Sorry voor de verwarring Mike, Patrick, Ginette!!!! ;)
 
hahahahah lol
geeft niet mike heeft de rode tsi handgeschakelde wij de peppergrey polo tsi dsg highline

ja ik ken je wel half voor me halen we waren er helaas wat kort ivm een verjaardag van me opa 88 jaar behaald volgende x beter

groetjes patrick
 
U hoeft maar één telefoonnummer te noteren om gebruik te maken van uw garantie op mobiliteit.

Het Volkswagen Servicenummer: +31 (0)800 555 7000. De dichtstbijzijnde Volkswagen-dealer of andere professionele hulpverlener komt naar u toe. Deze repareert uw auto direct of zoekt, als reparatie binnen 3 uur niet mogelijk is, samen met u de beste oplossing. Alternatief vervoer, vervangende auto (max. 3 dagen) of een hotelovernachting (voor u en uw passagiers). De kosten? Die zijn voor rekening van Volkswagen.

Wie al het reguliere onderhoud en reparaties op tijd door de Volkswagen-dealer laat uitvoeren, is een heel Volkswagen-leven lang verzekerd van Mobiliteitsgarantie. Als u ergens anders onderhoud aan uw auto heeft laten plegen, betekent dit niet dat u uw Volkswagen Mobiliteitsgarantie kwijt bent. Na een grote beurt bij uw Volkswagen-dealer heeft u gewoon weer het recht op Volkswagen Mobiliteitsgarantie.



Tip

Heeft u recht op Mobiliteitsgarantie, dan komt u automatisch ook in aanmerking voor Volkswagen Inclusief. Kijk hier voor meer informatie over de klantenkaart.

wij moesten ons zelf aanmelden dus ik denk van wel zo

gr pat
 
Ja precies, heeft u recht op mobiliteits garantie,(dus in de 24maanden fabrieksgarantie), heeft u ook recht op VW Inclusief.

Das logisch eigenlijk, na de fabrieksgarantie ook recht op mobiliteit door Inclusief lidmaatschap,(onderhoud via de dealer), iets minder logisch, Volkswagen is na de verplichte fabrieksgarantie niet verplicht klanten mobiliteit te garanderen en stellen als enige eis een grote beurt bij VW om zo gebruik te kunnen maken van Inclusief/mobiliteits service.

Aanmelden dient altijd te gebeuren, het is een extra'tje waar je aan kunt deelnemen, kan dus niet automatisch of lees "verplicht" worden!
 
ja klopt had net vrouwtje aan de telefoon en die dacht dat het ging over binnen 24 maanden dus had ze gelijk maar het gaat om buiten de 24 maanden ze zei al ik ben blond hou het daar maar op hahahah en volkswagen winter check gaan we ook even doen is toch gratis en zekerheid voor alles hahahaha

gr patrick
 
Ik heb het nog zitten lezen . volgens mij is het zo , als je maar je onderhoud heb bij de dealer heb je je mobiliteitsgarantie , en dan geven ze als tip , dat de inclusief kaart voor die mensen ( die hun onderhoud doen bij de dealer) beschikbaar is.

want anders zou je toch een kaart bij elke nieuwe auto krijgen , en die hebben wij niet gehad , ik heb hem zelf aangevraagd.

maar misschienis dit inderdaad een mooi onderwerp voor een dealer.

gr Ginette
 
Ik denk, conclusie van het topic van Moos; Meld je aan bij Volkswagen Inclusief tijdens je fabrieksgarantie, koop als je wilt een petje met korting ;) maar gebruik hem na 24maanden als ANWB vervanger en laat je Poloke daarvoor bij de dealer verwennen met een groot beurtje!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!