Volkswageninclusief

Even een vraagje hier doen, weet eigenlijk niet waar deze thuis hoort te zijn.
Wie is hier op MP bekend met het Volkswageninclusief fenomeen?
Kreeg hem vandaag in de bus en lijkt mooi om waar te zijn.
Zie graag jullie reacties Big Grin
 
Ik heb VW inclusief, dat geeft je toch de volgende privilege's?

- Gratis APK bij groot onderhoud
- Gratis Zomer- of Wintercheck
- Gratis Aircocheck
- Rijvaardigheidstraining ANWB €99,-
- Korting bij Center Parcs 40%
- Korting bij Texaco 'go the freshway' shops
 
APK. Gratis in combinatie met onderhoudsbeurt.
- Checkups. Gratis Zomer- of Winter- & Aircocheck.
- Volkswagen Lifestyle producten. 20% korting.
- Mobiliteit. Altijd een gratis upgrade bij Euromobil autoverhuur.
- Ruitenservice & Slim Schadeherstel. Snel weer veilig op weg.
- Financiering & verzekeren. Voordeel bij de Volkswagen Bank.
- Parkeren. Voordelig parkeren op Schiphol.
- Ontspanning. Tot 40& korting bij Center Parcs.
- Rijvaardigheidstraining. Slechts €99,-.
- Onderweg. Korting bij Texaco 'Go the freshway' shops.
- Slim Schadeherstel. Nu tijdelijk nog slimmer!
- E-nieuwsbrief. Altijd als eerste op de hoogte.
- Online toegang. Altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens.
- Oneindig. Win een trip naar Wolfsburg
 
Hey kerel! Ik ben er lid van. Reed hiervoor een wat oudere golf V. Je kunt gebruik maken van pechhulp en nog wat kleine voordelen als airco check, gratis apk bij een beurt en korting op lifestyle artikelen(kleding enz).

Ik had het voornamelijk voor de pechhulp, scheelt een ANWB lidmaatschap waar je vind ik veel te veel ongein omheen hebt waar ik nooit gebruik van maak, korting op "design" bergschoenen :roll: en het "club" blad. Kan toch niet lezen :lol:

Voordeel voor VW is natuurlijk klanten houden zodat ze niet naar reguliere garages gaan. Je bent dan ook verplicht je eerste beurt door de dealer uit te laten voeren om "lid" te kunnen worden.

Al met al vind ik het een leuke optie
 
Niet??? Ik dacht dat je dan mobiliteits service had??! Ga nog is ff kijken want das toch wel belangrijk :?

JeroenMPC lees dit ff door, heb het van deze site. Hieruit dacht ik het op te kunnen maken. Maar hoor graag ff jouw mening!


Wie al het reguliere onderhoud en reparaties op tijd door de Volkswagen-dealer laat uitvoeren, is een heel Volkswagen-leven lang verzekerd van Mobiliteitsgarantie. Als u ergens anders onderhoud aan uw auto heeft laten plegen, betekent dit niet dat u uw Volkswagen Mobiliteitsgarantie kwijt bent. Na een grote beurt bij uw Volkswagen-dealer heeft u gewoon weer het recht op Volkswagen Mobiliteitsgarantie.

http://www.volkswagen.nl/volkswagen-rij ... antie.html
 
Ik heb via Volkswageninclusief al eens gebruik gemaakt van de Slim schadeherstel optie. Ik had tussen de achterdeur en de wielkast een deukje zo groot als een twee euro muntstuk. ik vond het de moeite niet om hem via een schadehersteller te laten repareren want dan ben je dus zo weer een paar honderd euro kwijt. Dus ik naar m'n dealer, die heeft het bekeken en ik kwam dus in aanmerking om het via de optie Slim schadeherstel te laten repareren. De dealer heeft een expert geregeld die dan bij hun op de zaak komt en die heeft de schade terplekke hersteld, kosten 25 euro.
Wel zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden om hier gebruik van te kunnen maken.
Het deukje mag dus niet groter zijn dan een twee euro muntstuk, ze moeten het van buitenaf kunnen repareren en het is volgens mij eenmalig. De kosten zijn altijd 25 euro. ;)
 
@JeroenMPC Ja maar dat vind ik niet uit het verhaal van Graafie blijken. Dat ging puur om een "spotrepair". Of bedoelde je dat niet en reageer je op de tekst die op de site van VW staat? Anders moet ik straks nog ANWB lid worden :cry:
 
Hier ging ik van uit. Mijne is nu 2 dus fabrieksgarantie is done. Ik dacht/denk dat je via vw inclusief mobiliteitsgarantie hebt maar begin ff te twijfelen door de reactie van JeroenMPC, toch lullig als je denkt dat je geholpen wordt en belt om te horen nope!
 
hmmzzzz,

Heel wat reacties, komt eigenlijk op neer naast al die tierlantijnen waar ik eigenlijk niet op doel, geen ANWB, maar gebruik maken indien nodig van de VW hulp dienst.
Dus ook al heb je een nieuwe auto wil nog niet zeggen dat je van die service mag genieten, tenzij je als lid ben aangemeld volgens graafie.
En indien lid, je wel gebruik mag maken binnen de fabrieks garantie volgens polofreak?
Heeft het uberhaupt dan wel zin?

Waarom krijg ik dan pas na 14mnd deze "aanbieding"??.. :(
 
Zit net ff anders.

In de fabrieksgarantie heb je altijd 24 maanden mobiliteitsgarantie, dus geen inclusief lidmaatschap nodig,

Na de fabrieksgarantie mobiliteitsgarantie wanneer onderhoud is gepleegd bij de dealeren je een VW Inclusief lidmaatschap hebt, (kunstof kaartje).

Dus geen ANWB lidmaatschap nodig en wel pechhulp!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!