Voorstellen Volkswagen403

Hallo allemaal,

Ik wil mij graag voorstellen.
Mijn naam is Tim, ik ben 29 jaar en woon in Achterveld ( UT )
Sinds vorig jaar februari ben ik de trotse eigenaar van een Blauwe VW Polo 6R uit 2017.
Deze is uitgevoerd met de 1.0 TSI met 95 PK.

Kwa uiterlijk weinig gedaan aan de auto.
In de auto heb ik een DAB+ geplaatst om het geluid van de radio wat op te krikken.
Tevens heb ik als hobby om auto's te behandelen met poetsmachines etc, uiteraard is dit ook gebeurd bij mijn Polo. Zie hieronder.20190728_124153.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
Welkom.
Mooie auto.
Dab geplaatst.
Op je Standard radio navigatie systeem?
Wil je uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Veel veilige kms (y)
Bedankt! Ik heb de radio met Android Auto & Apple Carplay. Ik heb via internet van Albrecht Audio een DAB+ ontvanger gekocht en aangesloten. Wereld van verschil kwa standaard geluid FM. De DAB+ is aangesloten via de AUX en ik gebruik de FM nooit meer.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!