Volkswagen Polo velgen set Seynit nieuw!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte

Bij deze verkoop ik mijn zomervelgen.
Ze zijn nieuw en hebben nog nooit onder een auto gelegen.
Het zijn originele Volkswagen velgen, dus geen namaak.
Geen standaard velgen, maar speciale velgen (accessoire) die ik bij de auto heb gekocht.
Het is een aluminium (glanzende) velg.
uitlijning,... is allemaal al gebeurd door de garage zelf. Er liggen Pirelli zomerbanden op van zeer goede kwaliteit.
Deze waren het huismerk van de garage bij aflevering van de wagen en waren niet goedkoop.
Banden en velgen zijn altijd goed en veilig gestockeerd geweest in goede omstandigheden zoals het hoort.

Ze passen onder een Volkwagen Polo, Cross Polo en nog vele andere automerken en modellen die de juist waarden hebben.

Specificaties:
Steek 5 x 100
(7,0 J x 16, ET46 5/100)

De reden waarom ik ze verkoop is omdat de garage mij de fouten velgen heeft geleverd. Ik wou deze velg niet in het grijs, maar in glanzend zwart. De garage wilt ze niet terug nemen of omwisselen, vandaar dat ik gedwongen ben ze te verkopen.

De velgen met banden hebben een waarde van bijna 1400 euro toen ik ze kocht.
Ik ben bereid om wat van de prijs af te doen en ze tegen een mooie prijs te verkopen.
Geen belachelijke biedingen en voorstellen, het zijn ten slotte nieuwe originele velgen die nog nooit gebruikt zijn geweest!

Als u nog vragen heeft of bijkomende informatie wenst kan u me altijd bellen, sms'en of een mailtje sturen.

Met vriendelijke groet
Daniël Barzeele
 

Bijlagen

  • img-1464a-30621.jpg
    img-1464a-30621.jpg
    84.6 KB · Weergaven: 282
  • foto (6).jpg
    foto (6).jpg
    90.2 KB · Weergaven: 280
  • img-1461a-183.jpg
    img-1461a-183.jpg
    88.9 KB · Weergaven: 296
Geachte Bob

Ik weet niet wat ik er mee moet...
Qua prijzen, service,... vallen ze heel goed mee. Goede reputatie, lage prijzen,... maar wat ze me nu gelapt hebben kan ik toch niet mee lachen.
We hebben er 2 auto's tegelijk gekocht.. een schande! ik zal er rekening mee houden naar de toekomst toe...
Op de bestelbon staan alu velgen Seynit... een hele vage omschrijving want deze velg bestaat in 3 kleuren...(dit wisten ze zelfs nog niet eens)
Ik ben er nu pas achtergekomen omdat het nu stilletjes aan tijd wordt om terug om te schakelen naar zomermodus...

achja, ik zit er mee en moet ze kwijt. ik vind ze niet passen bij mijn schaduwblauwe Polo...

Groetjes Daniël
 
Ja, dan gaat het me nog een hele hoop geld kosten terwijl het de schuld van de garage is...
het is een mogelijkheid daar heb je gelijk in, maar of het de beste oplossing is weet ik niet.

als je een borduur pakt en schade hebt die je moet laten herstellen,herspuiten,... is moeilijk hé.
Als je hem laat herspuiten zal ook nooit zo goed zijn als de originele.

maarja, bedankt voor je reactie en tip ;)

groetjes Daniël
 
Daniel, heb je die topic over 'plastic dip' al gelezen. Is ook een mogelijkheid hè voor je velgen. Ik weet zelf ook niet wat het eindresultaat is hoor met plastic dip maar als je het zo leest is het best wel ideaal voor velgen.

maar je bent maar mooi klaar met zo'n dealer, voor hem toch een kleine moeite om ze om te ruilen?
 
Plastic dip? neen, nog nooit van gehoord...
heb je de link? of anders zoek ik wel effe lekker zelf Stick Out Tongue

Ja, ik ben er niet over te spreken.. ze willen ze niet terug omdat ze de velgen normaal niet kwijt geraken. belachelijk gewoon, zoiets doe je toch gewoon voor een klant die er net 2 auto's kocht...
 
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Tuurlijk, er zijn nog andere dealers... maar die waar ik nu bij zit ligt heel kort bij en is veruit de goedkoopste.

ik heb geen probleem met de garage zelf... maar alleen met de verkoper en de basin die hun fout (met beperkte mate) soms zelfs niet toegeven.
Fouten maken kan gebeuren, maar het stoort me verschrikkelijk dat ze deze niet rechttrekken.

Groetjes Daniël
 
Geachte Bob

Qua prijzen, service,... vallen ze heel goed mee. Goede reputatie, lage prijzen,... deze velg bestaat in 3 kleuren...(dit wisten ze zelfs nog niet eens)

Nou laat die goede reputatie maar zitten, als je 2 auto's koopt en ze geen deal willen sluiten voor een nieuw setje.
Let wel die velgen kosten inkoop een stuk minder, dus is het de keus voor hun een klant behouden of.......................
Mij zagen ze daar niet meer. VW dealers genoeg.
Mijn Polo heb ik ook 25 km verder gekocht, terwijl ik 3 km vanaf een dealer woon.
 
volgens mij he ben je nog goedkoper uit om ze te laten spuiten dan dat je deze set velgen verkoopt (waarschijnlijk ver beneden 1400 euro) en dan weer een nieuwe set aanschaft

spuiten kost meestal rond 50-75 euro per velg dus dan zou je met pak em beet 300 euro al klaar zijn (ik denk als je een nieuwe set velgen wilt halen je veel meer kwijt bent

maar ik snap je punt wel...origineel blijft het toch mooier maar goed het is een optie om eens naar te kijken.
je zou eens een voorbeeld velg kunnen bekijken hoe dat eruit ziet.
 
Hoe is nu de staat van de velgen en banden en wat vraag je ervoor. Kan je evt foto' s opsturen?

Staat van de velgen en banden is zeer goed.(nieuw eigenlijk) Geen gebruiksschade op de velgen zelf en banden zijn ook nog vol profiel.(nauwelijks kilometers mee gemaakt wegens examens en vakantie, geen slijtage). Ik ben heel zuinig op mijn auto en is nooit gek mee gedaan.. Velgen en banden worden weekelijks met de hand gewassen.

Donderdag gaan ze onder de auto uit en worden mijn nieuwe velgen er onder gezet.
Ik zal zo snel mogelijk een foto posten van hoe ze er op dit moment uit zien.

Vraag prijs is een 850 euro..(ongeveer)Redelijke prijs als je het mij vraagt.. Voor een nieuwe set velgen met Pirelli banden..
Ze hebben me een 1400 euro gekost en zijn echte velgen(kan bewezen worden via factuur) geen replica's,...
Er gaat dus 550 euro af voor een set nieuwe velgen en banden die eigenlijk nooit gebruikt zijn geweest..

Met vriendelijke groeten

Daniël.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!