Volkswagen Polo komt ook als hybride

Ik zou er toch wel een eind mee komen per dag. Ik vraag me altijd alleen af hoe het zit met de levensduur en garantie van je accu's?!

combineer het met diesel zou ik bijna zeggen ;) heb je volgens mij een zeer zuinige auto... p.s. de range mag wel wat meer zijn hoor
Als je beetje sportief wil rijden is het misschien de helft?

Volkswagen  Polo bm 
eAziness zei:
Sportief rijden op elektro is volgens mij per definitie al vrij uitgesloten. (Al riekt de BMW i8 naar meer)

kijk eens naar de tesla roadster. deze is volledig elektrisch!
[youtube:jnmx6fm6]omCv1PVyjtg[/youtube:jnmx6fm6]
van 0-100 in 3.7 sec
sportief genoeg? :D

Het voordeel bij een elektro auto is dat het volledige koppel meteen klaar staat. Dat zorgt ook weer voor het snel optrekken. Zo'n tesla is echt snel. Eens proberen bij te houden met mijn Polo, maar snel genoeg was mijn Polo'tje niet. :( :lol:

met 100.000 euro voor een Tesla kan je iets veel snellers bouwen van je Polo voor hetzelfde geld ;)

heb al 3 tesla's op de weg gezien.. Groene en blauwe bij Gouda en een rode bij Utrecht.. Dus technisch gezien heb ik nu al meer Tesla's op de weg gezien dan een Golf R :P

PoloDave zei:
heb al 3 tesla's op de weg gezien.. Groene en blauwe bij Gouda en een rode bij Utrecht.. Dus technisch gezien heb ik nu al meer Tesla's op de weg gezien dan een Golf R :P

Bij mij op de hoek zit een Tesla dealer. Daar staan er altijd een hele hand voor de deur, o.a. een oranje, errug vet!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!