Volkswagen Polo 9n3 Matten

Hallo,

Ik heb recent een VW POLO 9n3 uit 2006 gekocht en wil de versleten automatten vervangen. Ik denk dat het origineel er nog in ligt want er staat “Volkswagen” in geborduurd.

Nu ben ik op zoek naar zelfde soort matten (dus inclusief VW tekst/logo of iets van “Polo”) , iemand die daar een website voor weet? Heb zelf gegoogled en kom op niks uit.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDCI chip 105 pk 
Op de officiele volkswagen website vind ik alleen originele rubberen matten voor de 9n3. Hier staat verder ook niets op als "volkswagen" of "polo" dus dan zou je in principe beter iets aftermarkets kunnen nemen, zit prima kwaliteit tussen. Op mijn originele 6c matten staat ook niets geborduurd.

 
Polo  6c  Verkocht 

Hier wel meer keuze en speciaal voor 9n3.
Keuze uit Antraciet, zwart, stof of rubber.
Er staat volgens mij geen Vw op maar Polo.

oeh hier was ik nog niet op gekomen, op eerste blik aardig prijskaartje maar misschien moet je der wat voor over hebben. Iedergeval een optie gevonden.



Sponsor bij ons geweest, zeer mooie matten set voor mijn Golf Mk1 daar vandaan!

Hier had ik ook al naar gekeken, dit valt aan te raden?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TDCI chip 105 pk 
Jazeker wel. Ik heb ze ook daar gekocht. Goede pasvorm en met bevestigingssysteem, ik wil geen matten die verschuiven in de auto.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 

Sponsor bij ons geweest, zeer mooie matten set voor mijn Golf Mk1 daar vandaan!
Wow, dit is gaaf! Zelfs logo's toevoegen op de matten. Im gonna order!
 
  • Leuk
Waarderingen: Johan en BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!