Volkswagen Polo 9N/9N3 Beige leren interieur 3/5-deurs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Aangezien ik vorige maand een huis gekocht heb kan ik wel wat extra centen gebruiken, daarnaast een mooi moment om de schuur / hobby kamer maar eens op te ruimen. Bij deze bied ik dan ook mijn beste beige leren interieur set aan. Beste interieur? Ja dat klopt! Ik heb ooit een 5drs beige leren interieur gekocht met het idee deze om te bouwen naar 3drs. Toen ik dit net had gedaan, dit betekend dat de voorstoelen kunnen omklappen (past gewoon in 5drs), kwam ik een 3drs beige leren interieur tegen. Hiervan waren de stoelen in mindere staat, maar de deurpanelen waren nog in een perfecte staat.

Zoals bovenstaand al gezegt kan ik de centen wel goed gebruiken dus heb ik besloten de mindere cent zelf te houden en de set die uit een demo auto kwam en daarna bij iemand een aantal jaren op zolder heeft gestaan te verkopen. Dit goede interieur setje heeft er bij hooguit een half jaar ingezeten en zal binnenkort grondig gereinigd worden met een schoonmaak set van colourlock.


Omvang set,
- Stoelverwarming
- Airbags
- Wanneer in 3drs geplaatst easy entry
- Uitstapverlichting
- Electrische bediening rondom! Dus ook achter! (3drs alleen electrisch voor natuurlijk)
- Deurpanelen klaar voor het orginele 8speaker systeem!
- Alarmlampje in de bestuurders portier
- Klaptafeltje op de achterbank

Forumprijs: € 650,- VASTE PRIJS! (de set zal half juni pas op MP gaan waardoor MyPolo leden een eerste keus hebben)

* Eventueel ben ik ook bereid mijn 3drs deurpanelen mee te geven in plaats van de 5drs mits ik van jou een setje 3drs beige stoffen deurpanelen kan krijgen.
** Aangezien ik de stoelen nog wil netjes wil schoonmaken zal je de set medio juni op kunnen halen.
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Maik?
Als je niet reageert voor dinsdag 8 oktober, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!