Volkswagen Polo 9N 1.4 16V blue 2004

Hallo,

Na ruim 8 jaar Golf TDI bj:’99 te hebben gereden heb ik sinds kort een Polo 9N benzine aangeschaft.
Heb hem meteen voorzien van een TA Technix schroefset en climair zonneschermen.
Ook de dubbeldin Pioneer is weer geplaatst

Standaard is de Polo o.a.voorzien van:

- elekrische ramen
- elektrisch en verwarmde spiegels
- climate control
- cruisecontrole


Hij rolt nu op 15 inch. staal met winterbanden

Zomerset wordt Porsche Turbo 17 inch./7,5j et35
Bandenmaat denk ik 195/45R17
 

Bijlagen

  • FF297646-B5DD-4D58-B4FB-66A14AF0643E.jpeg
    FF297646-B5DD-4D58-B4FB-66A14AF0643E.jpeg
    418.7 KB · Weergaven: 102
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Ben wel benieuwd naar de foto maar heb geen flauw idee hoe een iPad werkt.

Waar heb je hem gekocht? (linkje?)

Ben wel benieuwd of deze pookknoppen in het leder bestaan.

Ik had zelf deze pook gekocht: http://s.aliexpress.com/zINRJVZr

Voor dat geld uiteraard geen echt leder, maar die kon ik ook eigenlijk niet vinden. Pook is van prima kwaliteit en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen aangezien de oude helemaal ingescheurd was.

Enig nadeel was wel dat de houder niet paste, maar die kon ik heel makkelijk overzetten van de oude.
 
Volkswagen Polo  9N  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
Nee eigenlijk een beetje plug en play. Enige wat je nodig heb is een schroevendraaier, kleine slangenklem en een niet machine.

De oude hoes klik je er zo uit, haal je de borgpin/ring los, hoes eraf halen en dan de hoes van de nieuwe op oude houder nieten (dun plastic, dus kan gewoon met een normale nietmachine.)

Zet je hem terug, borg je hem met een kleine slangenklenmetje en klaar. Is 5 min werk en super simpel.
 
Volkswagen Polo  9N  1.4 16v 
Ik had zelf deze pook gekocht: http://s.aliexpress.com/zINRJVZr

Voor dat geld uiteraard geen echt leder, maar die kon ik ook eigenlijk niet vinden. Pook is van prima kwaliteit en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen aangezien de oude helemaal ingescheurd was.

Enig nadeel was wel dat de houder niet paste, maar die kon ik heel makkelijk overzetten van de oude.

Hahaha, ja die heb ik ook, super pasvorm en staat weer netjes
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!