Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor stuur heb je nu?
Wat voor stuur heb je nu?
Ziet er zelfde uit alleen geen leer en dat zilveren stukje onder je claxon is bij mij ook zwart foam achtig. Als me auto in de zon heeft gestaan dan kan je in t stuur kneden![]()
Ook wel een mooi stuur @Randhier9N3
Is een stuur uit een caddy 2007 tot 2010Ziet er zelfde uit alleen geen leer en dat zilveren stukje onder je claxon is bij mij ook zwart foam achtig. Als me auto in de zon heeft gestaan dan kan je in t stuur kneden![]()
Motorplaat eronderuit en accupack op de dynamoLaat je je achterklep wel met slot? Anders als je accu leeg is......oeps
Hoe kom je aan slotplaatjes? Ik zie mensen soms met een stickertje erop maar dat is een beetje raar. Haal je het slotmechanisme eruit waar je je sleutel in doet?
Bij de sloperij van 4-deurs polo achterHoe kom je aan slotplaatjes? Ik zie mensen soms met een stickertje erop maar dat is een beetje raar. Haal je het slotmechanisme eruit waar je je sleutel in doet?
Ah top. Dat wordt weer een keer langsgaan!Bij de sloperij van 4-deurs polo achter
Dat is ook een optie ja, nee ik heb navi in de PioneerEcht heel handig. Ik gebruik het veel met navigeren. (maar dat hoeft bij jou niet vermoed ik) Heb een mobiel met een flipcover, dus een cover die naar beneden klapt. Kan je hem mooi staand neerzetten met de flipcover in een hoek. Duidelijk zichtbaar en redelijk stabiel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.