Volkswagen Adrenaline dagen

Gistermiddag heb ik deelgenomen aan de VW Adrenaline dagen bij de plaatselijke VW dealer, Wealer in Heerlen.
Je kon je m.b.v. een code inschrijven om met R-line en GTI modellen een proefrit van een uur te maken. Ik had 2 codes en mn maat had twee codes :eek:) dus hebben we ons de zaterdagmiddag goed vermaakt.
Helaas waren de R line modellen al volgeboekt, dus hebben we voor de CC (300 pk DSG) en de Beetle turbo (200pk) en uiteraard 2 uur lang de Polo GTI gekozen.
Eerst de CC. Wat een geweld! Daarnaast veel luxe en minder snelheidsbesef. Echt een wagen voor lange afstanden.
Daarna het eerste uur in de Polo GTI. Ik begrijp nu waarom forumleden zo vol van deze wagen zijn. Wat een rijbeleving! Je hebt heel veel snelheidsbesef en laat zich zeer goed in de bochten sturen. Onderstel is straf, maar niet té. Bij het doorhalen in de bochten is ie wat nerveus, maar dat vind ik niet erg. Het geluid is ook subliem.
Daarna nog een rondje in de Beetle Turbo. Deze vond ik tegenvallen. Van binnen zeer veel plastic. Qua rijbeleveng is deze wagen wat meer gedoseerd t.o.v de Polo GTI

Al met al een zeer leuke middag gehad met mooie rijervaringen rijker!
 

Bijlagen

  • DSC_0535.jpg
    DSC_0535.jpg
    95.6 KB · Weergaven: 159
  • DSC_0549.jpg
    DSC_0549.jpg
    94.6 KB · Weergaven: 151
  • DSC_0552.jpg
    DSC_0552.jpg
    98.6 KB · Weergaven: 151
Hee Roy,

Wij zijn gisteren ook geweest, en hadden gekozen voor de Golf GTI. We ( mijn vriendin) wilde eigenlijk de Scirocco, echter was deze ook al volgeboekt.

Wat een geweld die GTI. maar dat was niets voor mij. Dan zou ik al een machtigings formulier kunnen laten maken voor de bekeuringen.

We hadden de GTI met de DSG bak, wat een genot, zo'n automaat.

Mijn broer had ook meegedaan en hij had gekozen voor de Touareg Hybrid. Ik heb er helaas niet in kunnen rijden.

Wat bij de GTI een heel leuke feature was, zat in het gaspedaal verstopt. Als je deze vloert, heb je daar nog een "klikje" waar je de orgasme modus mee activeert. :)

al met al een geweldige dag gehad......

@ Roy..volgende bij de Alfa garage gaan kijken ? en zo de autoboulevard afgaan ?

vfTIxlwObpjetLXtNUbVUIO_Gt9MsUV1Z9qLjHjopfq_GINEfaYpr-YYVqLO85poc-E4I5RF3IM
 
Voor mij ook een Joehoe ( hoop ik )

Had hier ook nog nooit van gehoord, en dacht gelijk zal hier in de buurt wel niet komen........... dacht ik !

Vandaag in de mailbox inschrijving voor adrenaline dagen te Purmerend, gelijk ingevuld en verstuurd. Nu hopen dat ik terug gebeld word.

Heb ingeschreven op de Polo GTI
 
Voor mij ook een Joehoe ( hoop ik )

Had hier ook nog nooit van gehoord, en dacht gelijk zal hier in de buurt wel niet komen........... dacht ik !

Vandaag in de mailbox inschrijving voor adrenaline dagen te Purmerend, gelijk ingevuld en verstuurd. Nu hopen dat ik terug gebeld word.

Heb ingeschreven op de Polo GTI

kzal voor je duimen, is zeker de moeite waard.
 
YES !!!!

Vandaag de bevestiging gehad, zaterdag de 23e gaat er een polo GTI met mach 3 door Purmerend heen whoehaaa................

Heb er heel veel zin in, en wie weet ruil ik mijn BM gelijk in mmm klinkt al goed. (lijk wel een klein kind)
 
Vandaag was het dan zover. Wat rijd dat geweldig een polo GTI, je heb echt geen besef dat je te hard rijd en dat rij je al gauw.
Iedergeval een geweldige ervaring gehad. Een paar foto's gemaakt met de iphone.

En ja ik heb de G-spot gevonden.........

geweldigeauto-1.jpg
Dashpologti-1.jpg

teller187-1.jpg
adrenalinedagen-1.jpg

Pologti-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!