Vogtland Schroefset

Hallo Allemaal,
Heeft er hier iemand op t forum ervaring met een Vogtland schroefset?
Ben zelf op zoek naar een schroefset die niet te hard is maar iets "comfort" heeft.
Lees hier positieve en negatieve dingen over op internet.
Heb het idee dat Vogtland gebruikt maakt van de zelfde dempers als de KW V1 Basic Variant. Maar in prijs is deze aanzienlijk goedkoper, zo rond de 500 euro voor de set van Vogtland en 800 voor die van KW.

Ik twijfel zelf tussen deze set en die van Weitec en Eibach.

Als iemand tips of ervaringen heeft over deze of andere schroefsets dan hoor ik dat graag.
 
het bevalt me goed heb er een schroefset van eibach pro-street s onder zitten en banden continental sport contact 215-35-18 die combinatie is super
weggedrag en comfort is zeer goed

groeten ger
 
Rij met een AP schroefset, komt ook uit dezelfde fabriek als KW. Redelijk stug maar wordt soepeler hoe harder je rijdt. Nog geen ervaring mee met platte banden aangezien originele 15" eronder zitten voor de winter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!