vogelpoep !!

Even wat anders,

Heb voor het eerst een zilver kleurige auto, wat me nou opvalt, als ik mijn auto
gewassen heb hij de volgende dag onder de vogelschijt zit. Een collega heeft dezelfde
ervaring met zijn zilvere Golf.

Zijn er nog meer die deze ervaring delen ?

Is hier wat aan te doen
 
Ik heb dat ook hoor,
boven op dak op de motorkap
en hoe ze het voor elkaar krijgen doen ze het ze schijten zelf op de zijkant van de auto
Heb overigens een flashrode
Maar heb jij ook van die leuke buuren die stukjes brood buiten gooien en vervolgens dat er een hele familie meeuw aankomt en vervolgens begint te schijten,
maar haal het maar gelijk van de auto af want het vreet in je lak krijg je doffe plekken van vooral als het dadelijk zomer word en het flink warm word,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Het is gewoon een grote schijtzooi! ;)

Precies..

+1 ik probeer altijd een boomloze parkeerplek te pakken :)

Probeer ik ook altijd, maar woon in de binnenstad en daar zijn altijd duiven e.d. En werk vlakbij IJmuiden daar zitten altijd meeuwen...........de boel onder te schijten !!

Maar ik heb de oplossing gevonden, neem der overal mee naartoe whoehaha........

imagesCAF8FKUH-1.jpg
 
WRONG, pas gelezen in de krant dat het wetenschappelijk bewezen is dat de vogel meestal op een auto poept wat dezelfde kleur als hemzelf heeft.

Colour does matter =D aangezien meeste duiven enz grijs zijn Stick Out Tongue

en het is niet echt dat vogelpoep chemisch ofzo is, het is het temperatuurverschil dat het hem doet op je lak.

Althans dat vertelde hun.



EDIT :

Ow kijk eens aan, ik had dus blijkbaar gelijk Stick Out Tongue


http://www.autoblog.nl/archive/2011/05/19/de-grote-misvatting-over-vogelpoep-op-je-autolak
 
Vogelpoep op je auto? Probeer dat zo snel mogelijk te verwijderen! Of het chemisch is, of enkel de temperatuurverschillen dat weet ik niet, maar wel dat het in je lak kan trekken!

Zelf doe ik het altijd zo (geleerd van een absolute meester autocleaner).
Vouw een keukenpapiertje een paar keer op, maak hem helemaal nat, leg 'm op de plek, en laat 'm zo eventjes 10 minuten tot een kwartiertje liggen. Keukenpapiertje weghalen, en als er nog iets resteert dit op een normale manier wegwassen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
WRONG, pas gelezen in de krant dat het wetenschappelijk bewezen is dat de vogel meestal op een auto poept wat dezelfde kleur als hemzelf heeft.

Colour does matter =D aangezien meeste duiven enz grijs zijn Stick Out Tongue

en het is niet echt dat vogelpoep chemisch ofzo is, het is het temperatuurverschil dat het hem doet op je lak.

Althans dat vertelde hun.



EDIT :

Ow kijk eens aan, ik had dus blijkbaar gelijk Stick Out Tongue


http://www.autoblog.nl/archive/2011/05/19/de-grote-misvatting-over-vogelpoep-op-je-autolak

Heb nog nooit een flash rode meeuw gezien of een Glacier blauwe duif..........................
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!