Voetverlichting en deur(en)verlichting!

BlackPoloBM

Bekend lid
2,148
775
132
Hallo everybody,

Nu mijn project, OEM achterramen elektrisch gemaakt te hebben begint het weer te kriebelen en wil ik weer eens wat anders doen.

Ik heb een Polo BM en deze is niet uitgerust met voetverlichting en deur(en)verlichting.

Wel wil ik deze in mijn auto hebben en vraag ik jullie wat ik nodig heb.

De voetverlichting wil ik rood hebben, net zoals de verlichting die standaard bij de bekerhouders zit.
Is het mogelijk dat de voetverlichting tijdens het rijden dimt, of is dit bij de mensen die dit al standaard in de auto hebben al zo?

De deurenverlichting lijkt mij ook een gave upgrade. Hebben de mensen die deze al OEM op de auto hebben alleen bij de achterste deuren of ook voorin?

En voor de mensen die deze achteraf ingebouwd hebben. Waar moeten die lampen in de deuren komen gezien er volgens mij geen gat zit in de deurpanelen waar de lampen in geklikt kunnen worden.

En ten slot, welke onderdelen heb ik nodig zodat ik met alle kabeltjes en lampjes op zoek kan gaan naar een inbouwer Stick Out Tongue

Ik heb vorige week een bericht gestuurd naar @tonykart maar nog geen reactie van hem gehad.

Gezien ik toch alles met verlichting wil ga doen, wil ik ook net als tonykart die rode ledstrip die hij bij zijn deuren heeft geplaatst hebben. Ik weet alleen niet welke ledstrip hij hiervoor heeft gebruikt. Iemand een idee? Zie fototonykart.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!