voeding halen uit dashboard

dames;) &herenn,

ik ga dit weekend sfeerverlichting inbouwen door de dashboard sierlijst te vervangen van mijn volkswagen polo 2g, alleen heb ik de orginele stekkerverbindingen niet dus wil ik voeding halen vanuit ergens in me dashboard wat meegaat met me dagrijverlichting. iemand suggesties van waar ik mijn voeding vandaan kan halen?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 
oh oke bedankt! is dat een aparte stekkerverbinding naar de lichtschakelaar of kan ik het gewoon bij steken.

haha is goed zal het aanpassen ben nog nieuw hier.. :)
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 
oh oke bedankt! is dat een aparte stekkerverbinding naar de lichtschakelaar of kan ik het gewoon bij steken.

haha is goed zal het aanpassen ben nog nieuw hier.. :)
Bij de hedendaagse auto's is het niet zonder risico's om ergens zomaar, 12V vanaf te halen. Mogelijk gaan er storingslampjes plotseling branden of erger....
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Bij de hedendaagse auto's is het niet zonder risico's om ergens zomaar, 12V vanaf te halen. Mogelijk gaan er storingslampjes plotseling branden of erger....
ja daar was ik ook al bang voor is het handig om zo fuse tap te gebruiken en dan voeding rechtstreeks van de zekeringkast te pakken?
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 
als je de voeding bij de zekeringskast weghaalt is naar mijn weten het minste risico op een storing. Zorg er wel voor dat je de voeding NA de zekering wegpakt! niet voor de zekering, dan zal in geval van kortsluiting geen zekering maar je kabel doorbranden!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!