bdarthnick
Lid
Beste mede Polo rijders,
met het extreem natte weer merkte ik dat de laatste tijd het voorraam van onze 9N (bj'04) echt vochtig was. Omdat ik niet kon verklaren waar het vocht vandaan kwam checkte ik eens onder de vloermatten en merkte dat alleen aan de bestuurderskant de bodem vochtig is.
Nu ben ik al met het volgende aan de slag geweest:
Afvoer kanalen onnder voorraam schoongemaakt.
Pollenfilter gecontroleerd (droog)
Deuren gecontroleerd onderkant voelt nergens vochtig aan.
Kofferbak gecontroleerd, ook nergens vocht
Achterbank gecontroleerd, ook geen vocht
Bij alle plaatsen behalve de bestuurdersplaats is alles droog. Heeft iemand ook iets vergelijkbaars gehad of heeft iemand enig idee of ergens van de onderkant het vocht vandaan kan komen?
Ik heb voorlopig een vochtvreter in de auto geplaatst maar merk nog niet echt effect (enig idee hoe lang het ongeveer moet duren voordat al het vocht weg is?)
De auto staat trouwens semi-droog gepakeerd (car-port).
mvg,
Nick
met het extreem natte weer merkte ik dat de laatste tijd het voorraam van onze 9N (bj'04) echt vochtig was. Omdat ik niet kon verklaren waar het vocht vandaan kwam checkte ik eens onder de vloermatten en merkte dat alleen aan de bestuurderskant de bodem vochtig is.
Nu ben ik al met het volgende aan de slag geweest:
Afvoer kanalen onnder voorraam schoongemaakt.
Pollenfilter gecontroleerd (droog)
Deuren gecontroleerd onderkant voelt nergens vochtig aan.
Kofferbak gecontroleerd, ook nergens vocht
Achterbank gecontroleerd, ook geen vocht
Bij alle plaatsen behalve de bestuurdersplaats is alles droog. Heeft iemand ook iets vergelijkbaars gehad of heeft iemand enig idee of ergens van de onderkant het vocht vandaan kan komen?
Ik heb voorlopig een vochtvreter in de auto geplaatst maar merk nog niet echt effect (enig idee hoe lang het ongeveer moet duren voordat al het vocht weg is?)
De auto staat trouwens semi-droog gepakeerd (car-port).
mvg,
Nick
Volkswagen
Polo 9N