Vocht achter koplamp

Goedenavond,

Ik heb ongeveer 1 jr geleden een defecte koplamp linksvoor laten herstellen bij de garage. Sinds 2 weken merk ik vocht op in mijn koplamp dat maar niet verdampt.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast hartelijk dank!
 

Bijlagen

  • IMG_6190.png
    IMG_6190.png
    554 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  AW 2018  1.0 TSI 
Ik heb nog weleens succes met dit euvel door de koplamp te verwijderen. Zo veel mogelijk eraf te schroeven, laten drogen. Rondom afkitten op de naad van het koplampglas en de koplamp. Met deze methode kan ik nooit garanderen of het het probleem oplost, maar het is vaak wel het proberen waard aangezien nieuwe lampen duur zijn. Je kan ook kiezen om het koplampglas opnieuw te plakken of anders zou er toch een nieuwe lamp in moeten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!