vloeistof komt er moeilijk uit achtraam.

Hierbij wou ik misschien mijn probleem verhelpen om te vragen of dat ook bij meerder Polo 9n ook de zelfde probleem is. Telkens als ik mijn achterruit schoon wil maken komt er niet zo veel vloeistof uit het lijkt of het er met moeite uit komt en voor komt het gewoon normaal.

Heeft er iemand hier een oplossing voor en nee is niet bevroren want in de zomer tijden was het de zelfde probleem. af en toe is het wel handig om je raam schoon te maken :roll:
 
Het kunnen een aantal dingen zijn maar begin eens met het plaatsen van een nieuw sproeikopje (kost een paar euro bij de dealer) bij de wisser het kleine plastic kapje waar de sproeier achter zit omhoog klappen, daarna zie je een uitstekend zwart buisje met rvs kogeltje met een gaatje, dat stiftje/pennetje moet je er voorzichtig uittrekken, wanneer hij breekt (en dat gebeurd wel eens) moet je met de dremel met een heel klein boortje aan de slag of met een klein tapje het resterende deeltje uit de ruitenwissermotorarm trekken. Daarna nieuwe er in en testen.
 
Weet je ook zeker dat die voor bij je vloeistof tank goed zit aangesloten, toen ik mijn auto net had en achter wilde sproeien kwam het er namelijk aan de onderkant van mijn auto uit, hij zat namelijk voor niet goed aangesloten :roll:

En misschien dat iemand weet hoe je het slangetje eens goed schoon kan blazen, wie weet zit er wel iets in.
 
hoe is dit opgelost?
ik had t zelfde,
en nu ben ik gaan zoeken,
ligt de slang in 2e in de doorvoerrubber boven me raam.
alle sap loopt nu zo me auto in.
en komt er uit door de afwater rubber achter t achterwiel.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!