Vissa's Astra GTC

Zoals sommige al weten is de GTI de deur uit, daarvoor is het volgende in de plaats gekomen:

20m3v4-1.jpg

1252yck-1.jpg

24mthk0-1.jpg

1q2x6h-1.jpg

aaj5tt-1.jpg

677h2g-1.jpg

r1zcyo-1.jpg

2mr8sav-1.jpg

wqy1wx-1.jpg



Maar ik blijf hier nog wel een beetje rond hangen op het forum! Stick Out Tongue
 
Zo, dat ziet er echt goed uit! :shock: Big Grin :cool:
Ik vond de nieuwe Astra (5-drs) al een mooie wagen, en de GTC is nog weer een stukje mooier!

Wat voor motor ligt er trouwens in? Het is zo te zien in ieder geval geen OPC...
En heb je nog plannen met deze wagen?

Heel veel plezier - en vooral ook meer succes - met de nieuwe aanwinst!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks allemaal!

De reden waarom de GTI is weg gegaan zijn de vele problemen die ik ermee had. Niet zozeer de problemen, als die normaal zouden worden opgelost, maar beide dealers die je met een niet goed functionerend product weer naar huis sturen omdat het of normaal is, of het probleem niet gevonden kan worden.

Hier komt helaas niks meer uit de VAG stal voor de deur. Niet omdat er geen goede / dikke auto's tussen zitten, maar om hoe je behandeld wordt. Die zullen bij mij uit de portemonnee niks meer krijgen.

Ik heb hiervoor 3 Opels gehad, dus vandaar dat ik weer snel terug naar hun ben gegaan. Ik vind ze de laatste tijd steeds mooiere auto's maken, en als ik nog steeds behandeld wordt als toen dan ben ik al dik tevreden.

De Astra is een 1.4T'tje met 140pk, handgeschakelde 6 bak. Wordt nog gechipt, door Opel zelf met behoud van volledige garantie, naar 165pk. Geen racemonster zoals de GTI maar wel prima te behappen verder.

Voor de rest zit er op 1 optie na ( de doorlopende vooruit, afschuwelijk ) alles op. OPC Line + Executive pakket, Navi, leder interieur, 20 inchers, AFL ( Xenon etc ), Flex-ride ( Instelbare demping ), led achterlichten, elektrisch inklapbare spiegels, alarm, etc etc etc.

De aankomende 5 jaar, als ik er zo lang mee blijf rijden, heb ik niks geen kosten aan onderhoud / defecte onderdelen. 5 jaar volledige garantie en gratis onderhoud.

Ik zou nog wel de OPC velgen ergens op de kop willen tikken als ze verschijnen. Even bij de Opel bestellen wordt wel een heel dure grap. En nog wat kleinere dingetjes zoals reclameloze kentekenhouder en het liefst een Vauxhall grille + achterlogo. Voor de rest is er nog niet bijster veel voor te verkrijgen op wat tupperware spul na, maar dat zal vanzelf wel komen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!