[Video] Lichtschakelaar 6R niet eruit te krijgen

SY96

Bekend lid
288
121
47

Ik krijg hm niet er uit. Ik krijg namelijk een nieuwe lichtschakelaar van Ali met lichtsensor, maar het eruittrekken van de schakelaar lukt niet (behalve dat ik de plastic kapje van de schakelaar wel eraf heb kunnen rukken).

Wat te doen?
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
D8 fftjes kijken of het makkelijk eruit gaat. Dat schakelaar van ali is nog onderweg, dus ik moet voorlopig de schakelaar aan zetten met mn autosleutel. Vraag me alleen nogsteeds af hoe ik (of een monteur) dat klote ding eruit moef krijgen. Er zit wel speling in, de schakelaar wiebelt wel maar aan 1 kant zit tie nog vast :/
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Voordat k naar werl ging, ff langs gegaan bij een garage. Na 20 min (monteur kreeg hm er in eerste instantie niet eens uit!) uiteindelijk toch gelukt. Klote ding.
 

Bijlagen

  • 20200107_092755.jpg
    20200107_092755.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 35
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!