[Video] Lichtschakelaar 6R niet eruit te krijgen

SY96

Bekend lid

Ik krijg hm niet er uit. Ik krijg namelijk een nieuwe lichtschakelaar van Ali met lichtsensor, maar het eruittrekken van de schakelaar lukt niet (behalve dat ik de plastic kapje van de schakelaar wel eraf heb kunnen rukken).

Wat te doen?

Volkswagen  Polo 6R 2012 & BMW 3-serie G20 2021 
Of echt ingdrukt blijven houden bij het eruit trekken, nu laat je m heel even los.

Volkswagen  Polo 6R 
  • Leuk
Waarderingen: SY96
Was bij mij ook zo.
Fff tang pakken.
Indrukken.
Slag draaien.
En met tang trekken.
Werkt 100 procent.
Komt vaker voor als ie er nog nooit is uitgeweest

Volkwagen  golf 8 2022 
K probeer met alle geweld (tang, platte schroevendraaier) het ding eruit te krijgen maar tot nu toe tevergeefs.

Oke

De schakelaar is afgebroken door al dat geweld.

Wat nu?

Ja, maar zelfs met druk vanuit achteren wilt het er niet uit komen

Dan wat David zegt? Kapje links loshalen en van achter duwen? Zie filmpje vanaf min 4.30
Ow laat maar ook geprobeerd

Volkswagen  Polo 6R 

Positieve aaan het verhaal is dat ik ten minste nog met mn sleutel de schakelaar aan en uit kan duwen lol.

Dit wordt dus een garagebezoek denk ik :(

D8 fftjes kijken of het makkelijk eruit gaat. Dat schakelaar van ali is nog onderweg, dus ik moet voorlopig de schakelaar aan zetten met mn autosleutel. Vraag me alleen nogsteeds af hoe ik (of een monteur) dat klote ding eruit moef krijgen. Er zit wel speling in, de schakelaar wiebelt wel maar aan 1 kant zit tie nog vast :/

K heb met fraklin polo6C al afgesproken om zijn schakelaar over te nemen. Desalniettemin bedankt.

• Leuk
Waarderingen: Roon
Voordat k naar werl ging, ff langs gegaan bij een garage. Na 20 min (monteur kreeg hm er in eerste instantie niet eens uit!) uiteindelijk toch gelukt. Klote ding.

Bijlagen

• 20200107_092755.jpg
    20200107_092755.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 37
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!