Video & compostion media...

Hello Polo Freaks...

Video's Kijken is dat mogelijk?

betreft wat vragen over Video kijken met de Compostion media..
Sommige zeggen dat is niet mogelijk dat kan alleen bij de Discover media de zo geheete VIM(Video in Motion) Vrij schakelen.
Maar dat kan niet bij de Compostion media nu heb ik al tijdje lopen zoeken op internet en kwam ik op een ander forum , waar iemand dus video heb gekregen op de Compostion media via een MDI aansluiting.

Hier een Linkje..
http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=401

en die zegt het volgende :

IT does work, I have a gti mk7 with a composition media system with the 5.8" screen. I have the red wire which i just picked up today from the dealer.

New options include
- Album artwork now displays
- new "video" option shows up along with the previously visible "music" option.
- The format of the video is important, it should be mp4 or mpeg-4

Dus als je een MDI ingang heb met de juiste kabel moet t evt toch wel lukken om video's te bekijken?

Echter heb ik geen MDI ingang. maar is achteraf makkelijk in te bouwen. ( heb ik me laten vertellen )

Heeft iemand hier een Compostion Media met een MDI ingang?

EDIT : Heb gister aantal bestanden op een USB gezet ( video bestanden ) en hij leest toevalig wel M4V. bestanden , sterker nog hij speelt ze ook nog af met geluid alleen er is geen beeld ... Dan zou je toch zeggen dat het ergens wel mogelijk is???

Gr Carlo..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!