Verzekering Polo Bluemotion

Beste leden,

Ik studeer zelf bank & verzekeringen maar toch wil ik jullie mening over waar ik het beste kan verzekeren en hoe ik het beste kan verzekeren.

Ik zelf heb 1 schadevrij jaar en dan krijg ik echt weinig korting. Wat ik nu wil gaan doen is de verzekering op mijn moeders naam zetten. Ze heeft nu wel 1 eigen auto bij ABN verzekerd. Kan ik een tweede auto verzekeren bij een andere maatschappij? En zou ik dan de schadevrije jaren krijgen van 15 jaar? Ik wil het gelijk morgen afhandelen met verzekering.

goedkoopste verzekering is sowieso ZLM maar daar krijg ik de korting van mijn ma niet omdat ze een andere auto bij ABN heeft lopen. Al zou ze overstappen naar ZLM dan krijgt ze voor 1e auto 15 schadevrije jaren en 2e auto maar 4 schadevrije jaren. Mijn leraar zei dat er maatschappijen zijn die wel de jaren berekenen. Kan iemand mij hierover meer informeren?
 
Vergelijk anders 's wat autoverzekeringen op het internet...Met je 20 jaar zit je in de zogenaamde risicogroep zoals de verzekeringen dat zo leuk noemen. Ik weet echter niet hoeveel no-claim je opbouwt (als je dat al opbouwt) indien je de wagen op bijv. je moeders naam zou zetten..
 
Je kan je auto als 2e auto bij de verzekeraar van je moeder (ABN in dit geval) opvoeren...In de meeste gevallen geldt de korting van je moeder ook op de 2e auto.

Je kan ook kijken wat het scheelt als je moeder ook op zoek gaat naar een andere verzekeraar en jou auto als 2e auto laat registreren...Er zijn meer maatschapijen dan ZLM :eek:

www.independer.nl is een aardige website....

suc6

enne...indien je de verzekering op je moeders naam zet, bouw je zelf geen no- claim jaren op...
 
Weetje wat raar is in Nederlandse verzekeringen?

Als je je eerste auto koopt wanneer je 23 bent en het gaat verzekeren, dan krijg je meer korting dan dat je schadevrije jaren hebt opgebouwd vanaf je 18e tot 23e. Het klinkt misschien raar maar het is true..

105 euro vraagt ZLM All risk.

Als ik eentje vind tussen 50 & 100 dan is het gelijk verzekerd.
 
Vandaag toch verzekerd ALL RISK met gratis hulp pech + een aantal extra's voor 105€ incl btw. Ik kon het niet mooier maken met een leeftijd van 20 jaar. Morgen mij POLO BM Binnen :mrgreen: Dat word gelijk toeren.
 
ik heb de mijne verzekerd voor 84 euro All Risk Big Grin ook inclusief Rechtsbijstand en inzittendenverzekering dus ik kan zonder zorgen gaan rijden Big Grin
Dit is ook mijn eerste auto dus ik heb ook geen schadevrije jaren :(
hij heeft trouwens ook een 3 jaar nieuwwaarderegeling als de auto total loss raakt (Volledig aanschafprijs uitbetaald)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!