Verzekering geïmporteerde auto

Goedenavond,

Ik wil graag een verzekering met een aanschafwaarderegeling. Nu lees ik bij veel verzekeraars dat deze regeling niet opgaat voor geïmporteerde auto’s. Mijn potentiële auto is geïmporteerd door een NL dealer waarvan ik de auto koop, dus dat valt onder geïmporteerd neem ik aan. Kennen jullie een verzekeraar die dit wel aanbiedt? Of een andere oplossing?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 TSI 200pk 
Goedenavond,

Ik wil graag een verzekering met een aanschafwaarderegeling. Nu lees ik bij veel verzekeraars dat deze regeling niet opgaat voor geïmporteerde auto’s. Mijn potentiële auto is geïmporteerd door een NL dealer waarvan ik de auto koop, dus dat valt onder geïmporteerd neem ik aan. Kennen jullie een verzekeraar die dit wel aanbiedt? Of een andere oplossing?

Alvast bedankt!
Nationale Nederlanden. https://www.nn.nl/nn/file?uuid=17a1...381b332bb2b&contentid=30150&elementid=3848916 polis voorwaarden
 
Heb via een handelaar een geïmporteerde Polo gekocht. Ik ben dus in Nederland de 1e eigenaar. Via de
ANWB een autoverzekering afgesloten met aanschafregeling.

Bedankt voor de tip! Bij het invullen krijg ik de melding “u kunt uw auto helaas niet bij de anwb verzekeren”. Ik ben 24 (bijna 25). Daar zal het wel aan liggen? Zonde weer. Zie inderdaad dat het daar gewoon mogelijk is!
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 TSI 200pk 
Bedankt voor de tip! Bij het invullen krijg ik de melding “u kunt uw auto helaas niet bij de anwb verzekeren”. Ik ben 24 (bijna 25). Daar zal het wel aan liggen? Zonde weer. Zie inderdaad dat het daar gewoon mogelijk is!

Als jou iets onduidelijk is zou ik gewoon bellen naar de ANWB. Kun je eventueel ANWB en Interpolis met elkaar vergelijken !
 
Mijn verzekering wilde dit helaas ook niet doen. Ik had ook niet veel keuze in verzekering aangezien dit mijn eerste auto op naam is en veel verzekeringen wilde helemaal niet verzekeren vanwege de waarde van de auto, het vermogen en gebrek aan schadevrije jaren. Gelukkig was de 'dagwaarde' in NL hoger dan de auto mij in DE gekost heeft dus ik zit er niet zo over in Stick Out Tongue.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Bedankt voor de tip! Bij het invullen krijg ik de melding “u kunt uw auto helaas niet bij de anwb verzekeren”. Ik ben 24 (bijna 25). Daar zal het wel aan liggen? Zonde weer. Zie inderdaad dat het daar gewoon mogelijk is!
komt omdat je dsg hebt. als je precies dezelfde auto met handbak hebt lukt het wel opeens
alsof je dan niet roekeloos kunt rijden :s
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!