verwijderen klep armsteun

Bedankt voor de tip.

Omdat ik deze niet kan vinden met stoffen bekleding, enkel met leder. En ik toen nog niet wist van deze oplossing. Ik betaal nu liever iets meer, er zijn grenzen natuurlijk, dan dat het over een paar maanden weer kapot is en eigenlijk nooit echt goed gepast heeft Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Tarabass
Oude topic maar op mijn polo 6c is dit nu ook gebroken. Heb al 2 keer een deksel besteld (1 keer ali, 1 keer amazon (indirect ali denk ik)) maar bij beide past het deksel te los.
Bij mij is de breedte 6,7/6,8 cm, bij de nieuwe is het 6,5 waardoor de deksel wiebelt. Ook is de nieuwe net iets te kort (een mm ofzo?) waardoor de deksel wel sluit maar niet meer open gaat.
A37D2906-CB21-413D-B426-61FD89F65189.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Is de afmeting voor de polo 6c anders ofzo?
Voor de 6c en 6r is de armsteun dezelfde. Voor wat betreft de speling zou ik zeggen, aan beide kanten een ringetje ertussen. Maar als het deksel ook te kort is...Van de andere kant; ik had achteraf een originele armsteun in mijn Polo gemonteerd en gebruikte hem waarvoor hij is...als steun. Klep maakte ik eigenlijk nooit open Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
De klep is binnen hier, morgen eens kijken of ik hem geinstalleerd krijg! Ja het is de ali leder versie maar volgensmij is er onderscheid wie de fabrikant is. We gaan het zien, morgen update.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
Mijn update, de pasvorm is inderdaad erg krap, maar ik kan de klep met moed, beleid en trouw gewoon openen en sluiten. Ziet er netjes uit voor 7,59 euro. Als je er lomp mee omgaat is ie volgensmij zo weer stuk, de zijwaartse speling en kapot sluitmechanisme is goedkoop opgelost dankzij Ali.
 

Bijlagen

  • IMG-20220213-WA0008.jpeg
    IMG-20220213-WA0008.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 22
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!