verwijderen klep armsteun

Beste allen,

Mijn vergrendeling van de armsteun breekt ondanks voorzichtig gebruik af.


nu vraagt de dealer €35 euro voor dit kleine stukje plastic (??!!)

Nu heb ik op internet een hele deksel voor €9,- gevonden.

Hoe haal ik de hele klep van de armsteun eraf...iemand een idee?





Ik hoor graag jullie ideeën, want dan kan ik voor niet al teveel de complete deksel vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDi (JD stage 1) 
Dat is lastig! Heb in ook last van. Weet ook de oplossing

Maar stel je eens voor in een topic! Wel zo prettig mensen helpen die zich gesteld hebben :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
wat een onzin.....deze reacties. Stel gewoon vraag hier. Niet iedereen is hetzelfde qua wel of niet voorstellen
Ben al jaar op dit forum aanwezig
Omdat je een jaar 'aanwezig' bent, hoef je je niet meer voor te stellen? Is wel zo prettig als we enig idee hebben met wie we te maken hebben etc.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Met betrekking tot je klepje, geen idee.

Met betrekking tot de posts van @capszz en @bartjuu begrijp ik wel dat ze het vragen. We beogen immers een online community te zijn en niet een platform waar links en rechts vragen terecht komen. Onze ervaring leert dat zodra er een antwoord gegeven wordt, de mensen verdwijnen en we vaak bijvoorbeeld niet weten of het gewerkt heeft en bij meerdere antwoorden, wat de oplossing was.

Ik heb er alle begrip voor dat er gevraagd wordt je voor te stellen. Dat draagt uiteindelijk bij aan het community gevoel, draagt bij aan de welwillendheid van mede forumleden om je vraag te beantwoorden en nodigt jou ook uit om zelf vragen te beantwoorden en ideeen te delen. Dit is ook wel iets dat we uit de community merken, dat voorstellen erg gewaardeerd wordt.

Dat community gevoel maakt dit forum tot het erg fijne forum dat je gewend bent. Zonder dat zou 't hier snel leeglopen. Mijzelf inclusief.
 
Zolang ik polo rijd kijk ik regelmatig hier en als ik een ander kan helpen doe ik dat.

Heb hier een mede lid voor een uiterst schappelijk prijsje een onderdeel verkocht.
Ik doe dat onder mom van mede forum lid....maar ben niet iemand die me dan meteen moet voorstellen.

Jammer dat het zo gaat bij een redelijk nette vraagstelling die ik heb.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDi (JD stage 1) 
Ik heb er ook 1 van aliexpress besteld...pasform dicht prima, alleen ontgrendeling niet lekker.
Heb de originele weer teruggezet....was proberen waard voor dat geld.

 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDi (JD stage 1) 
Nee. je kan zo'n onbreekbaar klep dingetje kopen - er zijn veel videos over op youtube. Bij de dealer is het overdreven duur..

Ok, ik heb Youtube zojuist afgestruind... maar zou niet weten hoe ik zou moeten zoeken...
En weet ook niet echt wat je met 'zo'n onbreekbaar klep dingetje' bedoelt???
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!