Vervangen dashboard lichtschakelaar

Hoi,

Weet iemand of het dashboardframe rondom de lichtschakelaar makkelijk te vervangen is?

Na het plaatsen van LED koplampen is de hoogteregelaar overbodig en het liefst vervang ik dit deel van het dashboard dan ook voor alleen de lichtschakelaar.
 

Bijlagen

  • IMG_3408.png
    IMG_3408.png
    277.2 KB · Weergaven: 31
  • IMG_3405.png
    IMG_3405.png
    5.7 MB · Weergaven: 29
Volkwagen  Polo AW  1.0 
Eerst haal je de zijpaneel eraf aan de linker kant. Die klikt je er zo uit met wat kracht. Dan zitten daar 2 boutjes als ik het me goed kan herinneren en dan heb je nog de boutjes onder bij je voetverlichting. Dan ga je weer terug naar waar je het klepje heb verwijdert en dan knijp je de 2 ijzen klemmetjes dicht en trek je eruit zo dat je de voorpaneel makkelijker kan los trekken. Hoeft niet maar maakt het wel makkelijker
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!