Versterker inbouwen

Algemeen vraagje..

Ik heb een versterker gekocht die ik graag in de achterbak wil inbouwen. (Crunch GTX-2400)
Wat is de best plaats om de versterker te bevestigen zodat je er het minst last van hebt.

Ik neem aan dat ik niet overal zo maar schroeven in kan draaien.

Alvast bedankt voor de tips.
 
In mijn vorige Polo heb ik de versterker tegen de achterbank aan geschroefd. Scheelt weinig in ruimte, je versterker krijgt voldoende ruimte en de warme lucht kan makkelijk weg en bovendien heb je de bodem van je kofferbak vrij.
Als je de achterbank regelmatig moet afklappen is dit een minder prettige oplossing. Daarbij is het ook zo dat als je de wagen wilt verkopen en de audio uitbouwd, je 4 kleine gaten blijft zien in de achterkant van de achterbank.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!