Verschillende modules

Hi guys, weet niet of deze topic er al is, anders verwijderen?!

Maar even het volgende: ben bezig met de overstap van 1.2tdi naar een 1.2tsi dit omdat ik nu 2x een diesel op de oprit heb staan en dit dood zonde is. Echter wil ik bij de volgende polo 1.2tsi een module waar wel needle sweep geprogrammeerd kan worden (en andere leuke dingen).

Is er iemand die mij kan vertellen welk model ik dan moet hebben: denk aan comfortline/highline etc.

Groeten,
Jarie


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0TSI 
needle sweep kan ook met je 1.2tdi. dat veranderd nix aan of je nu een 1.2tsi koopt.
bij een mfa teller zal het via de eprom gedaan moeten worden.
zoek ff op needlesweep. daar kan @Martien hem voor je ombouwen.
als je een mfa+ hebt dan kan je m met de vcds activeren.
standard hebben alle polo6r een mfa dash. alleen de gti en bluegt hebben een mfa+
ik hoop dat je hier iets mee kan.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
needle sweep kan ook met je 1.2tdi. dat veranderd nix aan of je nu een 1.2tsi koopt.
bij een mfa teller zal het via de eprom gedaan moeten worden.
zoek ff op needlesweep. daar kan @Martien hem voor je ombouwen.
als je een mfa+ hebt dan kan je m met de vcds activeren.
standard hebben alle polo6r een mfa dash. alleen de gti en bluegt hebben een mfa+
ik hoop dat je hier iets mee kan.

Dus als ik dit kort samenvat. Maakt het niks uit of ik een comfortline of highline neem? Want dit is door Martien te fabriceren?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0TSI 
Dus als ik dit kort samenvat. Maakt het niks uit of ik een comfortline of highline neem? Want dit is door Martien te fabriceren?


Sent from my iPhone using Tapatalk
indd. maakt nix uit.
als jij needlesweep op je huidige of toekomstige teller wilt moet je martien ff vragen.
die dan zorgen dat jij dit (needlesweep) op jou teller krijgt.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Kan je dan niet beter naar een 6C kijken? Is moderner, staat op de MQB platform dus qua elektronica ook beter en ook met VCDS aanpasbaar en de 1.2 TSI is beter dan de 1.2 TSI van de 6R.
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!