Verschillende diktes rubber toplager veerpoot?

ik wil mijn polo nog een klein beetje verlagen. nou hoorde ik dat bij een mercedes verschillende dikte rubbers tekoop zijn die tussen het toplager zitten is dit bij volkswagen ook tekoop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn wel verschillende soorten toplagers voor de voorzijde. Alleen weet ik niet of er verschil zit in de dikte. Voor de achterzijde kun je de rubber plaatsen van een seat cupra. Die zijn 1cm dunner.
 
oke bedankt, nu alleen nog voorzijde iemand? en weet je toevallig wat dat rubber kost voor achter?

Kost ongeveer €10 per stuk.
Hier heb je een foto,
1qelv2qbbzb449z2v0u.jpg


Links is van de Polo en rechts is van de Ibiza.
 
Super! Van de week eens bij de stage baas binnenspringen om te bestellen!
icon_e_smile.gif
Had geen zin om de regelschroef van tussen te halen, maar wil toch nog net ietsje zakken vanachter. Ideaal dus.


Wel ff vragen over de dikte voordat je hem besteld. Ik heb deze informatie van een andere forum geplukt. Dus kan je niet garanderen dat het allemaal waar is :).
 
Iemand toevallig nog wat info over de toplagers?
Bestelnummers, welke types, van welke auto ect..

Binnekort ook maar eens een schroefsetje bestellen en wil dan toch het een en ander mee te vervangen.
Is het aan te raden om ook gelijk het draagarmrubber te vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Draagarm rubbers hoeven niet persee maar je moet wel even de bout loshalen en weer vast draaiensoms komt het rubber iets anders te zitten!
Ik heb dit niet gedaan en nu beginnen mijn rubbers al te scheuren dus dat zal ik eerst doen!

Toplagers gewoon orginele en dan eventueel achter die andere rubbers!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!