Verschil tussen JD en Ventura box

Hee mensen,

Even een vraagje...
Wat zouden jullie aanraden? Een ventura of een JD box? En wat zijn de verschillen hiertussen?
(Was van plan mn auto te laten chippen bij OBD uit st jansklooster (in de buurt) maar deze hebben nog steeds geen oplossing voor de 1.2TDI)

Ik bezit een polo bm en wordt gek gemaakt met mooie chipverhalen en vind mijne traag.

En is het iets om zoiets tweedehands aan te schaffen? Wat zijn de nadelen hiervan?
Ik bedoel een nieuwe JD kost me dik €600 terwijl 2e hands ze er zijn rond de €250...
Kan een 2e hands slecht zijn voor mn motor omdat deze box is afgestemt op een andere motor?

Ik kwam er niet helemaal uit dus ik dacht ik vraag gewoon ff.
 
Ben nu ook stiekem een beetje aan het kijken voor een chip, nu las ik hier ergens dat de ventura chip misschien 1 pk meer gaf en inderdaad onderin wel wat eerder vermogen maar niet erg veel, blijf het veel geld vinden alsnog.
 
Dit is een polo van ventura vs jd box.

g5mv.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!