Verschil tussen instaplijsten? Standaard vs Blue GT

Voor mijn blue motion kocht ik 2 jaar geleden een set instaplijsten voor ruim 100 euro, nu wilde ik dat weer doen maar dan voor de Blue GT maaaaaar schrok me rot van de prijs, ruim 200 euro van de schrik de echte prijs vergeten. weet iemand de verschillen? mijn verkoper wist het niet (had ze niet gezien) ben benieuwd of iemand een fotootje heeft van de nieuwe. mijn foto volgt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Voor mijn blue motion kocht ik 2 jaar geleden een set instaplijsten voor ruim 100 euro, nu wilde ik dat weer doen maar dan voor de Blue GT maaaaaar schrok me rot van de prijs, ruim 200 euro van de schrik de echte prijs vergeten. weet iemand de verschillen? mijn verkoper wist het niet (had ze niet gezien) ben benieuwd of iemand een fotootje heeft van de nieuwe. mijn foto volgt

Dat is wel een erg groot verschil, hij zou natuurlijk helemaal van rvs kunnen zijn, of het is een set die ook de achterbumper lijst erbij heeft zitten?
Hieronder de foto van normale lijst polo 6R
6R4071303_1-1.jpg
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
denk dat de verkoper verkeerd is geïnformeerd en het een pakket is wat hij bedoeld, ben dus op het verkeerde been gezet waarschijnlijk. Ik ben ze nu tegen gekomen voor 119 euro op internet. uiteindelijk nog genoeg maar ja ik kan ze er niet voor maken. prijs/kwaliteit denk ik een 6
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
toevallig vanmiddag een setje besteld daar, ff afwachten tot dat ze binnen zijn, bestellen ging goed maar dat is meestal wel het geval net zo als betalen. shopping iets van 21 dollar, we zullen zien
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik wil ze zelf ook graag kopen voor de nieuwe Blue GT en kende deze site niet. Kun je laten weten of de instaplijsten van goede kwaliteit zijn zodra je ze binnen hebt? En hopelijk loopt het opsturen vanuit de VS ook goed?

Bedankt, Ronald
 
De lijsten zijn binnen en het valt niet tegen. Goed verpakt, iets korter dan de oorspronkelijke, de achterste zijn niet voorzien van de naam"polo"
foto1.jpg


foto3.jpg


foto-1.jpg


foto4.jpg


foto5.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!