verschil tellers

Hallo

Ik heb het forum redelijk uitgespit , En ik kwam tot conclusie dat je eigelijk twee tellers voor de 6R versies zijn.

1 standaard teller zonder MFD
Zelfde teller maar dan met MFD
En dan heb je de zg GTI teller.

Nu is mijn vraag nl , Wat is het verschil tussen de normale teller en de normale teller met MFD?
Is er een andere LCD gemonteerd , Of word de teller zonder MFD dmv vcds in geprogrameerd zodat je wel een MFD schempje ziet
( Als je wel de juiste BMC heb )

gr dennis .
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
Of word de teller zonder MFD dmv vcds in geprogrameerd zodat je wel een MFD schempje ziet
( Als je wel de juiste BMC heb )

gr dennis .

Hiermee kan ik je uit de droom helpen. Dit is niet simpel te activeren. Dat zou erg leuk zijn. :)
 
Mijn oude teller had alleen de temp, na een (volgens mij) een update is het verbruik/digi snelheid enzo erbij gekomen.

Der zijn dus idd 2 soorten tellers, alleen bij de simpelste is het niet geactiveerd
 
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!