Voorstellen Veronique!

Hoi allemaal! ‍♀️
Ik ben Veronique, 26 jaar en ik woon in Zeeland!
Nu 2 weken trotse eigenaar van een Polo 6R 1.6 TDI Highline uit 2014 .
A168F42D-4A63-4120-BE23-0347FD1B11DF.jpeg

Hiervoor een Toyota Aygo uit 2006 gehad

7E6D1F1D-B5EF-4190-ACFE-BE830A942977.jpegdus ben flink vooruit gegaan qua luxe en opties

Ben dus al een tijdje bij allerlei topics aan het meelezen dus dacht laat ik me maar gewoon even aanmelden!

Groetjess!
Welkom Veronique.

Wens je heel veel plezier hier op dit forum.

Ben zelf ook sinds kort lid.
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 16v 101 pk 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
Welkom! Welke opties heb jij op je 6R highline ?
Hoi! Dankjewel. Panoramadak, automaat dsg7, stoelverwarming, elektrische ramen/ spiegels ( ook verwarmbaar), regensensor, parkeersensoren achter, cruise control, led dagrij verlichting, xenon, bandenspanningsensoren, navigatie + bleutooth tel. Verbinding.
misschien nog wel meer, maar heb hem nog maar kort dus moet nog veel uitvinden wat erop zit.
Tis een import dus de gebruikershandleiding is Duits :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob
Hoi! Dankjewel. Panoramadak, automaat dsg7, stoelverwarming, elektrische ramen/ spiegels ( ook verwarmbaar), regensensor, parkeersensoren achter, cruise control, led dagrij verlichting, xenon, bandenspanningsensoren, navigatie + bleutooth tel. Verbinding.
misschien nog wel meer, maar heb hem nog maar kort dus moet nog veel uitvinden wat erop zit.
Tis een import dus de gebruikershandleiding is Duits :rolleyes:
Flink uitgebreid dus! Volgens mij een full option dan. Ikzelf kwam er deze week achter dat ik blijkbaar hill hold assist heb. Ikzelf wil nog het één en ander toevoegen aan mijn wagen o.a. alle verlichting LED(of origineel LED dagrij en Xenon dim/groot licht), parkeer camera en een licht censor, dan heb ik alle opties
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Flink uitgebreid dus! Volgens mij een full option dan. Ikzelf kwam er deze week achter dat ik blijkbaar hill hold assist heb. Ikzelf wil nog het één en ander toevoegen aan mijn wagen o.a. alle verlichting LED(of origineel LED dagrij en Xenon dim/groot licht), parkeer camera en een licht censor, dan heb ik alle opties
Ja ik dacht bij aanschaf gelijk kijken naar veel opties voordat ik er weer vanalles aan wil gaan veranderen.
De LED en xenon verlichting vind ik zelf heel mooi eruit zien en ook qua verlichting echt een stuk beter dan wat ik gewend was bij mijn aygo ( halogeen)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
Zitten die bij de ‘nieuwere’ polo’s ook in het logo verwerkt? En dankjewel :mrgreen:
Standaard niet, maar je kan deze heel goed retrofitten, heb ik zelf ook gedaan 2 jaar geleden, nog steeds geen spijt van.
Staat ook een stuk strakker dan zo'n lelijk zwart dopje boven je kentekenplaat en ik heb een schurft hekel aan die piepjes.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
Welkom! Als je je kachel naar de voorruit richt en op stand 2/3 laat draaien dan is het bij een graad of 4 nog te doen met het dak helemaal open (wel jas dicht dan natuurlijk) Stick Out Tongue
Verder kan je op zich altijd wel op de ventilatiestand rijden (achterkant omhoog) tenzij je dak bevroren is #gescheurderubbers
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Welkom! Als je je kachel naar de voorruit richt en op stand 2/3 laat draaien dan is het bij een graad of 4 nog te doen met het dak helemaal open (wel jas dicht dan natuurlijk) Stick Out Tongue
Verder kan je op zich altijd wel op de ventilatiestand rijden (achterkant omhoog) tenzij je dak bevroren is #gescheurderubbers
Goed om te weten :laughing:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!