Vermogenverlies Gti 1.4

Sinds eind mei zit er een heel nieuw gereviseerd blok in mijn gti met geoptimaliseerde zuigers ect.
Helaas heb ik sinds dat ik hem ingereden heb vaak last van vermogenverlies.
Er is bij 80.000KM een nieuwe turbo op gegaan en bij het plaatsen van het nieuwe blok is die turbo ook overgezet.
Ik had daarvoor een ABT kastje in mn polo zitten maar die is eruit gehaald met het nieuwe blok erin zetten.
Ik ben voor het vermogen verlies terug gegaan naar de garage, met uitlezen kwamen ze erachter dat de turbowaardes verkeerd stonden dus die hadden ze toen goed gezet, maar helaas na een dag versprongen de waardes weer.
Ze hebben toen 3 sensoren vervangen bij mn turbo en daarna deed hij het nogsteeds niet. Toen hebben ze mijn abt kastje erin gezet met de hoop dat dat het zou verhelpen.
Maar helaas.. Tot op heden nogsteeds last van vermogensverlies..
Auto verbruikt vooreerst geen druppel olie meer, en wanneer mn vermogen er wel is hoor je de turbo ook goed opspoelen.
Wie weet wat het kan zijn of kan mij ermee helpen ? Aangezien ik bijna in staat ben om zowel turbo als compressor te vervangen.
 
Volkswagen  Polo GTI  1.4 210pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!