Vermogen verdwijnt uit het niets

Hallo Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal eerst mijn polo eens voorstellen.

Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Polo 1.9 TDI uit 2006 met 250.000 op de teller.

Nu mijn probleem

Het begon met dat die niet helemaal lekker wilde starten, hierna viel mijn motor in 1 keer uit bij het stil staan voor een stoplicht.
Daarna verdween het vermogen tot 2x keer toe op de snelweg. Het leek wel of ik op dikke stroop reed.
De motor reageerde niet meer op het gaspedaal en de auto remde sterk af maar mijn lampen, stuurbekrachtiging en radio bleven wel gewoon werken.
Pas wanneer ik een paar keer terug schakel en dan weer in de juiste versnelling zet komt het gaspedaal weer tot leven.

Weet 1 van jullie misschien wat hier aan de hand kan zijn.

Gr,

Niels
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!