verlichtingsprobleem is opgelost

AthoS

Nieuw lid
Mijn stadslicht links voor is gestopt met branden. Er komt gewoon geen stroom meer bij. Het rare is dat mijn linkerachterlicht het ook niet meer doet.
Ik vermoed een zekering maar welke want stadslicht en achterlicht staat bij mij niet in het schema.

Wie help mij het licht weer te zien :)

Re: Help: verlichtingsprobleem

Heb nu alle zekeringen gecheckt. 1 was kapot maar dit was bijna niet te zien. Normaal zie je het wel maar nu ff niet dus. Pas ma schudden zag ik dat deze kapot was.

Wel klote werk om alle zekeringen dubbel te checken maar alles werkt weer.

Top :)
Hoelang ben je bezig geweest? :lol: Zijn nogal wat zekeringen die daar verstopt zitten :P

Hoe zie je eigenlijk makkelijk/snel of een zekering kapot is? schroeiplek of anders?

vandaag weer hetzelfde probleem. Zoeken op internet, topic gevonden en toen dacht ik waarom zet die lul er niet bij welke zekering het is. Ik scroll naar boven, is het mijn eigen topic.

Dus bij deze zekering 12,

denk ik :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!