Verlichting & Foutmelding

Hallo,

ik heb sinds vanavond een foutmelding op mijn dashboard dat er een lampje kapot is ..

Nu blijkt mijn kofferbakverlichting het niet meer te doen..

Maar nu doet opeens de DRL verlichting het ook niet meer als ik het op die stand zet..
Wel als ik het licht helemaal aanzet doet ie t wel ..

Tevens ook als ik mijn deur open gaat de binnenverlichting niet meer branden ..
Wel als ik de schakelaar omzet dan gaat ie branden!

Waar kan het nu mee te maken hebben"?

Ik heb enkele maanden geleden nieuwe koplampen met Xenon in laten bouwen en toen werkte het allemaal gewoon

Ik heb nog garantie op de auto, zou VW moeilijk gaan doen als ze zien dat de originele koplampen niet meer erin zitten?
 
Gewoon langs de dealer gaan. Ze moeten eerst aan kunnen tonen dat het door de koplampen met xenon komt. Maar voordat ze dat evt kunnen doen moet de kapotte lampje vervangen worden onder garantie en misschien werkt de boel daarna weer zoals het hoort ;)
 
Heb je nog iets in je boordcomputer (laten) wijzigen ?

Nee, maar ik vind het gewoon raar dat als het lampje in de kofferbak kapot is dat de dagrijverlichting en de binnenverlichting ook niet meer werkt ..
Is dat op elkaar aangesloten ofzo?

Ik ga morgen in ieder geval naar VW garage in Heerlen ..
HEt kan toch niks te maken hebben met mijn Xenon lampen hé? want die doen het gewoon
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!