Verlagingsveren

Ik zou me even voorstellen.

Ben bob en ben 24 jaar en heb zojuist een vw polo blue gt dsg gekocht(zie garage).
Het is allemaal even uitvissen hoe het allemaal werkt maar ik word er steeds handiger inStick Out Tongue
Ik krijg de polo hopelijk in januari want hij staat nu al transport klaar in Spanje.
Wil graag weten wat goede veren zijn die de auto iets verlagen, maar niet waardoor die aanloopt of iets.
Hij mag best wel iets stugger zijn en de kwaliteit(levensduur) vind ik ook belangrijk.
Hoop dat iemand wat suggesties heeft.

mvg bob
 
Eibach of H&R zijn sowieso wel bekende merken ;)
voor foto's zie de verlagingsdatabase.

Wat ik zo lees is dat de Eibach veren voor soms wat té comfortabel zijn (staat ook een review in de fotodatabase) en dat H&R veren oncomfortabel kunnen zijn (maar dat betreft dan specfiek de 35/55 verlaging, de 25/40 lijkt me dan wat comfortabeler te zijn)
Het beste is dat je even wat ervaringen opzoekt of mensen vraagt met een dergelijke verlaging ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Een schroefset kan ook, dan heb je zelf de keuze over hoe hoog of laag deze gaat en kan je het perfect instellen naar wens ;)
Maar dat is dus helaas wel duurder. Staan sowieso nog 3 schroefsets te koop hier op het forum (Cobra, KW & Eibach)

Hoe de 25/40 qua comfort is zou je bijv. even aan quot of armo kunnen vragen, die rijden er allebei mee rond, zelf heb ik er geen idee van Stick Out Tongue
Succes met je zoektocht!
 
VW  6R  1.2TDI 
Misschien moet ik mijn Eibach veren ook maar tekoop zetten.. hehe

Ik heb Eibach pro, iets stugger maar scheelt bijna niks met standaard (bij mij dan) maar wel iets lager voor het zicht, staat netjes.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!