explorator
Lid
Beste mede-forummers,
Ik ben Daniël en zit al een tijdje op dit forum. Ik heb al enkele leuke mods gedaan aan mijn schaduw blauwe Polo 6R(zie garage).
Nu had ik een vraag in verband met het volgende: graag zou ik mijn Polo verlagen.
Er zijn 2 opties hiervoor: ofwel een schroefset ofwel kiezen voor een vaste verlaging.
Naar deze laatste gaat mijn voorkeur uit... een degelijke/fatsoenlijke schroefset kost te veel geld(ben nog student) en wil er geen goedkope onder steken.
Momenteel heeft mijn auto nog het standaardonderstel van een Polo BM.
Daarom had ik in gedachte H&R verlagingsveren te kopen (35mm voor en 55 vanachter).
Nu is mijn vraag: gaan deze met mijn 2 sets wielen(winter en zomer)? lopen deze nergens aan of andere problemen?
specs van mijn zomerset:
banden 215 40 R17
17 x 7,5
steek 5x100
ET 35
( het zijn Replica's van de Golf R Talladega velgen)
spec van mijn winterset:
banden 195 55 R15(denk ik.. zijn de gewone stalen velgen met wieldeksels van een polo BM met daar rond een GoodYear winterband)
foto's ervan staan ook in mijn garage...
welke zijn goede merken in verlagingsveren?
Heb ook horen zeggen dat als je meer als 40mm verlaagd je ook andere (sport)schokdempers moet steken?
Hoe zit het met het comfort, een correcte prijs voor deze verlaging,..?
Ik persoonlijk denk dat 25/40mm of 30/30mm te weinig is... daarom dat ik dacht aan 35/55mm.
Heeft er eventueel iemand foto's hiervan of kan er aan geraken?
Alvast bendankt
Daniël
Ik ben Daniël en zit al een tijdje op dit forum. Ik heb al enkele leuke mods gedaan aan mijn schaduw blauwe Polo 6R(zie garage).
Nu had ik een vraag in verband met het volgende: graag zou ik mijn Polo verlagen.
Er zijn 2 opties hiervoor: ofwel een schroefset ofwel kiezen voor een vaste verlaging.
Naar deze laatste gaat mijn voorkeur uit... een degelijke/fatsoenlijke schroefset kost te veel geld(ben nog student) en wil er geen goedkope onder steken.
Momenteel heeft mijn auto nog het standaardonderstel van een Polo BM.
Daarom had ik in gedachte H&R verlagingsveren te kopen (35mm voor en 55 vanachter).
Nu is mijn vraag: gaan deze met mijn 2 sets wielen(winter en zomer)? lopen deze nergens aan of andere problemen?
specs van mijn zomerset:
banden 215 40 R17
17 x 7,5
steek 5x100
ET 35
( het zijn Replica's van de Golf R Talladega velgen)
spec van mijn winterset:
banden 195 55 R15(denk ik.. zijn de gewone stalen velgen met wieldeksels van een polo BM met daar rond een GoodYear winterband)
foto's ervan staan ook in mijn garage...
welke zijn goede merken in verlagingsveren?
Heb ook horen zeggen dat als je meer als 40mm verlaagd je ook andere (sport)schokdempers moet steken?
Hoe zit het met het comfort, een correcte prijs voor deze verlaging,..?
Ik persoonlijk denk dat 25/40mm of 30/30mm te weinig is... daarom dat ik dacht aan 35/55mm.
Heeft er eventueel iemand foto's hiervan of kan er aan geraken?
Alvast bendankt
Daniël