verlaging polo 1.2

Ik heb sinds kort een polo 1.2 2010.
En heb zojuist nieuwe velgen onder laten zetten en vind hem best wel hoog staan.
Ik wil hem laten verlagen maar is het ook mogelijk om het te doen door alleen veren te vervangen want ik ben bang dat ik dan elk steentje of een takje binnen ga horen.

mvg, Behcet Sarikaya
 
Zoals Johan al zei, je zou inderdaad alleen de veren kunnen vervangen wat een relatief goedkope aanpassing is (+-€350 incl montage). Je zou ook voor een schroefset kunnen gaan, deze zijn in hoogte verstelbaar maar kosten aanzienlijk meer (€1000 incl montage). Houd er wel rekening mee dat het vervangen van veren en/ of schokdempers gepaard gaat met het uitlijnen van de auto.
 
Persoonlijk?

Ja ik ben er al uit, Eibach veren 25mm voor, 30mm achter. Zsm bestellen en een afspraak maken met jou! ;) .

EDIT: Zojuist besteld!.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!