Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic, was jij gisteren op Sneakerness in Rotterdam??Ik twijfel om mijn polo te verlagen.. what do u guys think?
die kan je gewoon weer afstellen he, op iedere koplamp kun je ze omhoog zetten.Je verlichting staat ook niet meer goed..!
Was jou Audi niet verlaagd dan?Niet doen!!!! Ik heb mijn polo ook verlaagd met Eibach veren,,,, alle comfort weg, het bonkt, verkeersdrempels is een ramp, continu voel en hoor je dat je op je einde zit met je schokbrekers de hele dag remmen en remmen.., Ja , mooi, om naar te kijken voor de rest niets waard!!! Volgende week gaan ze eraf bij mij!!!
Dat is niet helemaal waar dat dat automatisch altijd goed staat, er zit een hoogte regeling op de achteras voor als je hem zwaarder belaad.Wat de verlichting betreft stellen die zichzelf als je xenon hebt
Gewoon doen, ziet er zoveel mooier uit en op een eibach setje lever je niet heel veel in, H&R zijn dan weer hartstikke stug, ik reed met mijn GTE eibach en nu de GTI ook en is topTop! Bedankt ik denk er nog over. Zou echt puur de looks zijn dan. Rijdt prima nu!
Het is wel een stuk mooier ja! Heb nu net te veel het skelter gevoel.Gewoon doen, ziet er zoveel mooier uit en op een eibach setje lever je niet heel veel in, H&R zijn dan weer hartstikke stug, ik reed met mijn GTE eibach en nu de GTI ook en is top
Je kunt mijn veren overnemen..?Top! Bedankt ik denk er nog over. Zou echt puur de looks zijn dan. Rijdt prima nu!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.