Verlagen friesland

Leg eens uit beste jongen

jij kan het wel een goed verhaal vinden... ik zeg alleen maar dat het mij 25 euro kostte.
Ik doe soms dingen voor hem. En hij dus voor mij. Dat heet geven en nemen, maar daar heb jij dus nog nooit van gehoord.

dus hou asjeblieft je mening voor je als je niet weet hoe iets in elkaar steekt.
Bijdehandje!

ff bonnetje gevonden
en nu snaveltjes toe!!
Of ga je me nu wijsmaken dat ik dit zelf ff geschreven heb?
Ps filter bij de tank staat r niet bij.. wel vervangen
Vrede op aarde!! Houd dat kerstgevoel nog even vast
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
  • Geweldig
  • Haha
Waarderingen: Sal, JosPolo en Thopolo
1610359828286.png

Even on-topic: @Antera hoor ik veel positieve berichten over. Je kan wellicht beter wat geld investeren zodat het goed gebeurt dan 100km later met pech aan je wielophanging langs de snelweg staan. Vraag bij wat garages prijzen op, vergelijk en kies de goedkoopste of degene waar je het meeste vertrouwen in hebt. Je kan meestal beter niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Garrut98 en guus6r
Pfoe, gooi maar dicht hoor. Dit gaat nergens over. Voor de ts. Lekker bij een lokale garage informeren, eventueel zelf de spullen kopen en knap verlaagd gaan rijden. Zonde deze nodeloze woordenwisseling elke keer zeg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thopolo en JosPolo
Pfoe, gooi maar dicht hoor. Dit gaat nergens over. Voor de ts. Lekker bij een lokale garage informeren, eventueel zelf de spullen kopen en knap verlaagd gaan rijden. Zonde deze nodeloze woordenwisseling elke keer zeg.
Ik vraag mij af hoe happig bedrijven hierop zijn.
Ze missen de marge op de producten dus misschien schrijven ze een uurtje meer? Stick Out Tongue

Met twee uurtjes moet dit wel lukken :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
@Thopolo Waarschijnlijk heb je het goed bedoelt door je kennis aan te bevelen. Het was inderdaad wat bijdehand van me om zo op je opmerkingen te duiken. Ik heb mijn berichten verwijderd en mijn excuses. Als jij de reacties op mij ook weghaalt is het forum weer netjes.
Netjes van je. Van mijn kant ook excuus. Zand erover
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  • Leuk
Waarderingen: guus6r en Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!