Verlagen 6C

Zijn er al mensen op dit forum die ervaring hebben met het verlagen van de 6C ?

Heb zelf een R-line, met Sport select en van mij mag ie wel een 20-25mm lager. Geen asfaltschraper, maar net wat minder ruimte in de wielkasten.
Verder heb ik begrepen dat je als je lager gaat, de achteras niet meer in het midden van de wielkast zit ?

Wie heeft ervaring ?
 
Volkswagen  Polo 6C GTI  1.8 TSI 192pk 
Kan je van alles leveren en monteren naar wens. Eibach doet het erg goed op deze auto's en de 6c en 6R zijn gelijk kwa onderstel alleen kan je de aslasten nog even vergelijken voor plaatsne van de juiste set.

meer info @lowering.nl of whatsapp +31 6 15228709
 
Danm Kan ik je ene Pro kit aanbieden met een verlaging van 25/30. Dan heb je een mooie set voor op je OEM dempers.
Setje kost € 159 en € 75 voor de montage en indien gewenst kan ik ook de uitlijning regelen voor je a € 75


mocht je meer vragen hebben hoor ik het wel. Kan per mail/whatsapp ( +31 6 15228709) of hier
 
ook geen probleem alleen CH is programmeer baar LH helaas niet. De vraag is of de lichtsensor na te bootsen zou zijn maar zoals dat eerder met 2 draadjes omwisselen was op diverse auto werkt het op deze niet meer
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!