VERKOCHT .Blue GT Velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
VERKOCHT.


Antraciet Polo Blue GT velgen, hebben behoorlijk wat stoeprandschade maar verder prima. Met hele goede standaard banden, ongeveer 5000 km mee gereden. Ik weet niet zeker of ik er moeren bij heb, ik denk van wel. Ik verkoop ze liever hier aan een Polo liefhebber, dan op marktplaats aan één of andere handelaar.

Reden van verkoop: mijn auto is gestolen, met de winterbanden er onder dus deze zijn over.

Vraag me niet om foto's, want ze liggen helemaal bovenin de schuur en ik ben te lui om ze er af te halen voor alleen een paar foto's. :)

Vaste prijs, €250. Alleen de banden zijn dat al waard denk ik. Afhalen in Amstelveen tijdens kantooruren.

info apenstaartje ivareisma punt nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!