verkeersinfo op RNS310

Ik heb een BM met RNS310. Hierop kun je deverkeersinformatie (TMC meldingen) te zien krijgen. Ik rijd dagelijks van Eindhoven naar Bergen op Zoom en vond dit erg handig. Ik heb de BM sinds Januari en de meldingen werden keurig weergegeven echter de laatste 2 weken worden de melding onvolledig weergegeven. Ik heb het dan niet over 1 melding die er niet op staat. In het boekje staat dat de meldingen in een straal van 100km vermeld worden. Bij mij worden alleen maar de meldingen uit Belgie weergegeven en nog maar zelden uit NL terwijl NL nog steeds niet filevrij is om 08.00 uur.... Af en toe komt er een NL melding maar dat is dan alleen een N weg in Soesterberg.. Weet iemand hoe dit kan en waar het aan kan liggen?
 
Hi, mijn eerste berichtje hier. Ik zie dat het probleem al oud is, maar het bestaat nog steeds. Heb hetzelfde probleem In mijn Polo 6R, maar dan rondom Zutphen / begin Achterhoek: De Duitse files tot en met Dortmund worden keurig weergegeven, de Nederlandse files (Zoals op A1 bij Deventer, 15 kilometer verderop) niet of zelden. Ben ik in Amsterdam, dan gaat het beter.
Zijn de niet-Nederlandse zenders veel sterker? Op deze manier heb je niet veel nut van het systeem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!