Ventura chiptuning SLOTJE PLZ

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Ik ben dit topic maar even gestart omdat ik na lang wikken en wegen heb gekozen voor chiptuning van Ventura.

Op dit moment hebben ze een aanbieding lopen van €485,- voor €435,-

Ik vroeg me af of er nog meer forumleden intresse hebben in chiptuning van Ventura, misschien kunnen zij dan iets met de prijs doen.

1.2TSI
105PK/ 133 PK/ 140PK
174NM/ 215NM/ 240NM

1.2TDI
75PK/ 95 PK
180NM/ 220NM

Er zijn verschillende forumleden met tuning van Ventura, gebruik de zoekfunctie voor meer info. Het grote voordeel blijft het behouden van de fabrieksgarantie, althans voor mij.

Re: Ventura chiptuning

Zodra VW ziet dat eraan gekloot is tijdens een garantie geval vervalt je garantie. Alleen bij ABT blijf je via VW garantie behouden. :)

ik wil wel meedoen als er iets te regelen valt :)

1.2 TSI DSG

Vissa zei:
Zodra VW ziet dat eraan gekloot is tijdens een garantie geval vervalt je garantie. Alleen bij ABT blijf je via VW garantie behouden. :)

En hoe lang duurt de officiele garantie van VW op dat gebied dan?

Je hebt 2 jaar volledig VW garantie, wel of geen ABT, na aankoop van de auto. Gaat jou DSG, turbo of wat dan ook binnen die tijd stuk dan wordt hij kostenloos vervangen. Tenminste, als je dus naar een andere tuner bent geweest dan ABT en de desbetreffende dealer ziet dat ermee gerommelt is zul je het volledige bedrag voor je garantiegeval uit eigen zak mogen betalen.

@Vissa
Komt dus gewoon erop neer dat je na 2 jaar kan gaan klooien met je motor.....als ik jouw woorden goed intrepeteer: ...wel of geen ABT...

Je zou haast gaan kunnen "denken" dat je pas na de volledige VW garantie of welke dan ook, kan gaan rommelen met je auto.... :mrgreen: :mrgreen:
In die tussentijd heb ik mijne weer omgeruild.. :D :D

Moos zei:
@Vissa
Komt dus gewoon erop neer dat je na 2 jaar kan gaan klooien met je motor.....als ik jouw woorden goed intrepeteer: ...wel of geen ABT...

Als je geen garantie verlengt kun je na 2 jaar idd naar elk willekeurige tuner gaan, je hebt immers toch geen garantie meer als er wat kapot gaat. Je kunt sowieso al klooien, of het je VW garantie waard is moet je zelf bepalen. Target Automotive schijnt dus je garantie te willen overnemen in samenwerking met JD. Dan ga je naar 1 van hun dealers als je problemen hebt i.p.v. VW. :mrgreen:

dit brengt ons wel bij het voordeel van Ventura, box eruit en auto is weer in originele staat en niks wat de dealer kan zien (moet je hem natuurlijk niet vergeten)

uiteraard blijft alles voor eigen risico maar daar gaat dit topioc verder niet over.

@PoloDave Precies, zo denk ik er ook over. En het voordeel van een ECU is dat je het nog los kan verkopen of overzetten ;)

Ik kom bij je terug met PB zodra ik iets meer weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!