Velgranden laten afdraaien.

Ivm stoeprandschade en oude-stoeprandschade (die nu beetje wit gaat zien)..
Zou ik graag me randen laten afdraaien, zodat ze er weer als nieuw uitkomen te zien.

Alleen ik heb even gezocht, hier op het internet. (omgeving Purmerend)
Weinig te vinden.

Weet iemand een goed iemand.. waar die misschien zelf een keer is langs geweest ofzo?

Ik hoor het wel.
 
Dekker zei:
ReneeKlo zei:
http://www.velgenexpert.nl/

In Amsterdam west
Ja ik was daar toen heen gereden.. maar beetje rare tent Stick Out Tongue is gewoon een alleen werkplaats, meer niet eigenlijk. Dus ik dacht,misschien weet iemand nog wat anders.. maar daar heb je dus wel goeie ervaringen ook mee?

En? Als je gewoon goed werkt leveren voor een goede prijs zou t me nog geen zak uitmaken als ze t vanuit n container deden. ;)
Zij moeten het alleen van hun kwaliteit hebben, niet van de mooie werkplaats oid..

Dat het 'wit' wordt komt trouwens doordat er vocht onder je blankelak/coating kruipt. Dat krijg je dus weer als je ze alleen maar laat afdraaien en het vervolgens niet met blanke coating afwerkt. Lang leve de 1-delige velgen met gepolijste rand..

K zou ze gewoon in een egale kleur laten coaten, zwart oid, en dan met n velgrandsticker wat 'contrast' anbrengen..
 
Bas zei:
Kan, ik heb ze nu laten afdraaien maar er komt geen blanke lak meer op, gewoon zo en dan iedere week even afpoetsen :)

@Dekker. Heb je al wat gevonden/gekozen??
Ik ben er even niet mee bezig geweest. Druk druk met werk en andere zaken. Denk dat ik het maar gewoon laat zitten.. maar misschien denk ik daar als ik ze erop ga doen, wel weer anders over..

Maar dan ga ik waarschijnlijk gewoon naar velgenexpert.
 
Ik heb vandaag mijn Cup wielen naar velgenexpert gebracht.
Ze gaan de wielen stralen, de stoeprandschade maken door er een rand op te lassen en deze af te draaien en hierna wit poedercoaten.

Goedkoop is het niet. 80 euro per wiel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!