Velgenset

Heeft iemand nog een nette set velgen met zomerbanden (4seasons kan ook) in de aanbieding? Graag wel met voldoende profiel (5mm+) 16’ of 17’inch. Polo 6r/c of aw maakt niet uit. Ik heb zelf een polo mpi 75pk. Welke velgenmaat raden jullie aan? Ik maak zelf weinig snelweg kilometers, het gaat mij meer om de uiterlijk eerlijk gezegd.
 
Vw  Polo AW  1.0 
Heeft iemand nog een nette set velgen met zomerbanden (4seasons kan ook) in de aanbieding? Graag wel met voldoende profiel (5mm+) 16’ of 17’inch. Polo 6r/c of aw maakt niet uit. Ik heb zelf een polo mpi 75pk. Welke velgenmaat raden jullie aan? Ik maak zelf weinig snelweg kilometers, het gaat mij meer om de uiterlijk eerlijk gezegd.
17” Mallory of Montani velgen vind ik prachtig onder de 6R en 6C. Maat 215/40-17.


Mallory:
26F34A2F-9069-4A31-AD09-7AB668656091.jpeg

Montani:
D43D0055-864D-4A70-8BFC-81F07DFBF4B7.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!